Tricks :D

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Janina
    • November 2007
    • 142

    Tricks :D

    Hej jag håller på att lära mina slöjstjärtar några tricks.. en av dom är en liten ring som dom simmar igenom när om ska få mat! detta är väldigt roligt men man fattar mer och mer att all skitsnack om att guldfiskar har 3 sek minne inte stämmer! har någon efarenhet av att "träna tricks" på sina guldfiskar?
    mina söta Barbo och Pippi är ju mina ögonstenar så jag vill ge dom vlite varierande kost, något tips? har hört ärtor någonstanns
  • Aircut64
    • July 2007
    • 1207

    #2
    Ursprungligen postat av Janina
    Hej jag håller på att lära mina slöjstjärtar några tricks.. en av dom är en liten ring som dom simmar igenom när om ska få mat! detta är väldigt roligt men man fattar mer och mer att all skitsnack om att guldfiskar har 3 sek minne inte stämmer! har någon efarenhet av att "träna tricks" på sina guldfiskar?
    mina söta Barbo och Pippi är ju mina ögonstenar så jag vill ge dom vlite varierande kost, något tips? har hört ärtor någonstanns

    Hej!

    Kul att höra att du förstått fiskarnas inteligens och försöker lära dom tricks ! Jag lärde mina och hoppa upp och fånga mat förut men dom verkar inte bry sig om det numera ^^ .

    Kommentar

    • Janina
      • November 2007
      • 142

      #3
      gud vad häftigt! hade du slöjstjärtar eller?

      Kommentar

      • Aircut64
        • July 2007
        • 1207

        #4
        Japp och Koi

        Kommentar

        • axeisi
          • September 2007
          • 804

          #5
          coolt.!!

          hur gjorde du för att få dem att förstå det?

          Kommentar

          • Janina
            • November 2007
            • 142

            #6
            Ursprungligen postat av axeisi
            coolt.!!

            hur gjorde du för att få dem att förstå det?
            en pinsett med en flinga mat varje gång dom ska matas

            Kommentar

            • Aircut64
              • July 2007
              • 1207

              #7
              jag började med att doppa ner en pellets bit i vattnet sen så kom de upp mot ytan sen så tog jag upp biten snabbt upp mot luften så kom de och tog pellets biten eller så nafsa de på mitt finger

              Kommentar

              • Aircut64
                • July 2007
                • 1207

                #8
                Riktigt kul det där, fiskar är häftiga!

                Kommentar

                Arbetssätt...