några frågor! snälla svara :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Teija
    • April 2007
    • 5

    några frågor! snälla svara :)

    hej hej!

    jag har lite frågor om hajar.....eller aa..hajliknande fiskar som typ silverhajar och sånt...

    1. har nån lite fakta om regnbågshajen? hittar inte nått läsvärt nästan...

    2. finns det nån fisk som ser ut som en haj lr är en hajsort som kan vara i akvarier runt 100 liter?

    3. hur ska inredningen vara för en regnbågshaj? vad kostar en regnbågshaj?
    !
    snälla svara på frågorna någon snäll själ!


    ha de bra

    mvh// Teija
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    #2
    Ursprungligen postat av Teija
    hej hej!

    jag har lite frågor om hajar.....eller aa..hajliknande fiskar som typ silverhajar och sånt...

    1. har nån lite fakta om regnbågshajen? hittar inte nått läsvärt nästan...

    2. finns det nån fisk som ser ut som en haj lr är en hajsort som kan vara i akvarier runt 100 liter?

    3. hur ska inredningen vara för en regnbågshaj? vad kostar en regnbågshaj?
    !
    snälla svara på frågorna någon snäll själ!


    ha de bra

    mvh// Teija
    Ingen av dessa ska man ha i ett 100 Liters alls dem kräver lite större.Till bottenmaterial skulle jag kört med sjösten
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • Teija
      • April 2007
      • 5

      #3
      jooo jag vet dom ska ha stora akvarium just dom....frågan var om det finns nån haj liknande fisk som kan vara i ett 100-liters akvarium....??

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        #4
        Ursprungligen postat av Teija
        jooo jag vet dom ska ha stora akvarium just dom....frågan var om det finns nån haj liknande fisk som kan vara i ett 100-liters akvarium....??
        En liten Silverhaj kan vara i ett 100 liters men dem blir större dem flesta som du nämner kan vara i ett 100 liters i början.Men om du frågar om det finns en sort som kan vara där alltid så är svaret nej enligt min kunskap, finns kanske nån jag inte känner till men det kanske nån annan kan upplysa dig om i så fall
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Teija
          • April 2007
          • 5

          #5
          Ursprungligen postat av stene
          En liten Silverhaj kan vara i ett 100 liters men dem blir större dem flesta som du nämner kan vara i ett 100 liters i början.Men om du frågar om det finns en sort som kan vara där alltid så är svaret nej enligt min kunskap, finns kanske nån jag inte känner till men det kanske nån annan kan upplysa dig om i så fall

          ok hur lång tid tar det ungefär för en silverhaj eller regnbågshaj att bli så stor att den inte kan vara i ett 100-liters?

          ha de!

          mvh //Teija

          Kommentar

          Arbetssätt...