Mehra yngel!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mamma Mia
    • December 2004
    • 2504

    Mehra yngel!

    Vid min sedvanliga morgonmeditation framför karen fick jag plötsligt syn på två små röda yngel... jag gissar att det är B. Mehra, men det KAN vara B. Brigittae. Så himla kul! Gick med ett stort leende till jobbet och är fortfarande glad!
    Always look at the bright side of life
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Grattis!

    Man märker att våren är på väg eller hur? Jag har minst fyra fiskarter (ancistrus, en killi, risfisk, och minst en regnbåge) som leker just nu - helt klart vårkänslor i karen!
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • Mamma Mia
      • December 2004
      • 2504

      #3
      Märks på trottoarerna också - ett himla pussande
      Always look at the bright side of life

      Kommentar

      • Amanda321
        • February 2007
        • 587

        #4
        å har du satt in dom i en yngel kasse ellr yngel kar?? själv har jag 11 guppt yngel ungifär! kan du inte skika nån bild??
        30 L - 60 L - 150 L
        //Amanda

        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          #5
          Ursprungligen postat av Amanda321
          å har du satt in dom i en yngel kasse ellr yngel kar?? själv har jag 11 guppt yngel ungifär! kan du inte skika nån bild??
          Det skulle inte skada om du kollade stavningen innan du klickar på "skicka svar"-knappen...

          Mamma Mia:Alltid kul med nya yngel! Lycka till med uppmatningen, och så får vi väl reda på vilken art det var???? Själv har jag WP_räkor som formligen sprutar ur sig yngel, mina ancistrusar är totaltokiga, c:a 20 yngel hittills på en månad, och dotterns akvarium kokar av platy och guppy. I mitt stora akvarium är mina Apistogramma hoignei med yngel också, livet är härligt!!!!!
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          • Mamma Mia
            • December 2004
            • 2504

            #6
            Nej nej, de får gå med sina föräldrar. Och tyvärr äger jag ingen kamera man kan fota fisk med (har bara en gammaldags som inte fotar närmare än 30 cm).

            Ursprungligen postat av Amanda321
            å har du satt in dom i en yngel kasse ellr yngel kar?? själv har jag 11 guppt yngel ungifär! kan du inte skika nån bild??
            Always look at the bright side of life

            Kommentar

            Arbetssätt...