Ampullaria sniglar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • morphriz
    • October 2005
    • 875

    Ampullaria sniglar

    Jag "räddade" ett par 20cm slöjstjärar som var return från en kund på en affär i stan. Jag fick dem för 65kr men största motivationen var att de bodde i ett 54L kar med 4 andra lika stora guldfiskar och hade nog fått bo där tills dammsäsongen börjat.

    Nu undrar jag om de kan do tillsammans med mina ampullaria?
    --
    #define QUESTION ((bb) || !(bb))
    - Shakespeare.
  • morphriz
    • October 2005
    • 875

    #2
    Små "ful"-sniglar fick agera testpatrull. Slöjstjärtarna har inte visat något intresse för dem. De små <7mm tar de in i munnen men spottar ut dem på en gång. Jag resonerade att mina 20+mm ampullarior skulle klara sig fint och de verkar de ha gjort med(sen igår).

    P.S. Om någon undrar så svara jag inte mig själv pga psykisk ohälsa utan för att det ska finnas ett svar ifall något i framtide är intresserad eller söker på det.
    --
    #define QUESTION ((bb) || !(bb))
    - Shakespeare.

    Kommentar

    • Raven
      • February 2005
      • 15385

      #3
      Ursprungligen postat av morphriz
      P.S. Om någon undrar så svara jag inte mig själv pga psykisk ohälsa utan för att det ska finnas ett svar ifall något i framtide är intresserad eller söker på det.
      inget fel att prata med sej själv haha
      skämt osidå det enda problemet ja kan tänka mej är att fiskarna försöker fånga snäckornas spröt men de lär sej snäckorna rätt fort och slutar spreta med dom
      LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
      Faktatråd Om AkvarieVatten
      Växtakvaristernas Paradis

      Kommentar

      Arbetssätt...