Mina underbara juveler Polka doterna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anjodar
    • January 2006
    • 80

    Mina underbara juveler Polka doterna

    Äntligen har jag "hämtat hem" Polka dot botior.
    Dom tar helt klart priset som akvariets roligaste och charmigaste fiskar. Svindyra var dom men värda varenda krona. Är det någon som vet hur länge dom lever, om dom får vara friska.
    Jag rekomenderar verkligen dessa pigga krabater.

    Verkligheten är en föreställning,
    en tankeform
  • Inka
    • July 2005
    • 1233

    #2
    Vad fick du betala för dom? Vi betalade 69kr/st medan dvärgbotiorna kostade 99...
    Mmm, botior är något speciellt, vi har fyra olika sorter, dvs en sort i varje akvarium.
    Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

    www.kvitter.n.nu

    Kommentar

    • Anjodar
      • January 2006
      • 80

      #3
      Ursprungligen postat av Inka
      Vad fick du betala för dom? Vi betalade 69kr/st medan dvärgbotiorna kostade 99...
      Mmm, botior är något speciellt, vi har fyra olika sorter, dvs en sort i varje akvarium.
      ..ehh..vet inte om jag vill svara...typ 21kr/st mer än du...men som sagt, dom e värda varenda krona. Jag älskar dom fiskarna. Eftersom jag inte är guldmedlem ser jag inte infon på artbeskrivning men vet att de är som pakistanbotiorna. Vet du/nån mer om polka doterna? Hur gamla de blir osv...All info önskas.

      Verkligheten är en föreställning,
      en tankeform

      Kommentar

      • tessan å firrarna
        • March 2006
        • 10

        #4
        Jag har oxå Polka dot botior, botia kobutai och dom är otroligt vackra. mina är dock rätt nya här hemma så jag tycker dom är lite skygga än..min praktbotier är ju så väldigt framåt. men kubotai är framme mer å mer för varje dag så dom blir kanske bättre sen. Dom är himla roliga iaf när dom gräver å bökar runt. Botierna livar verkligen upp akvariet.

        Kommentar

        Arbetssätt...