Guldfiskens bak.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Angeleyetearsdrop
    • June 2005
    • 45

    Guldfiskens bak.

    Jag har en fråga, varför simmar några av mina guldfiskar mot min stora guldfisks bakredel? Det verkar som att de luktar och ibland får min stora guldfisk ut någon konstig slemmigvätska och då är de där jätte mycket.
  • Kramfors
    • January 2003
    • 7265

    #2
    Det är kanske pojkar och flickor som vill göra det pojkar och flickor gör.
    http://www.kramforskoi.com/

    Kommentar

    • Angeleyetearsdrop
      • June 2005
      • 45

      #3
      Hmm, det är alla mina 5 små som är på den stora. De gör så en gång i månaden..

      Kommentar

      • Insomniac
        • December 2004
        • 310

        #4
        Vet du om den stora är en hane eller en hona? Är det en hona kan det vara ägg hon utsöndrar.

        Kommentar

        • Angeleyetearsdrop
          • June 2005
          • 45

          #5
          Jag har försökt att se skillnaden där bak på dem? Den stora ser man jätte bra på, men inte de andra lite mindre.

          Kommentar

          • macke_fisk
            • December 2005
            • 4442

            #6
            hejsan

            Har nån av dem lång stjärtfena eller kort stjärtfena. om det är lång så är det en hane och om det är kort så äe det en hona.

            MVH Macke_fisk
            MVH macke_fisk

            Kommentar

            • Angeleyetearsdrop
              • June 2005
              • 45

              #7
              Det är rätt så svårt att se på slöjstjärtar. Men den stora har itne lika långa som de andra.

              Kommentar

              • Insomniac
                • December 2004
                • 310

                #8
                Långa eller korta stjärtfenor är ingen garanti. I vissa fall är honans analfenor tjockare än hanens eftersom hon blir jagad och tryckt där bak. Det säkraste sättet är att kolla i baken.
                Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

                Kommentar

                Arbetssätt...