Borttappad Kuhlii?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tastyfish
    • February 2005
    • 1761

    Borttappad Kuhlii?

    Jag har ett 250 liters akvarium nu som en 1 dm's macrognathus circumcinctus, 1 kuhlii och 1 siamesisk algätare bor i. jag undrar hur jag ska få fram den? den är inte framme ens när jag släckte ljuset i akvariet (timer men ändå ) dom ska ju vara nattaktiva? kanske fastnat under en rot eller så? skulle vilja ha några tips om hur man kan få fram den om det går? jag ska köpa en till kuhlii senare idag också som kompis till den andra.
    Min Zoon 250l Terrarium 250l Akvarium
    Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1
    Måste skaffa mig fler djur!
  • jolon
    • December 2002
    • 1075

    #2
    Nja kuhlii är inte sällskapliga av sig, mina sex jag hade i mitt 100L kar såg jag som mest en av itaget,, dom gillar att gömma sigså som svar på din fråga det går inte (inte med min kunskap iallafall)
    My internet should be readonly.

    Kommentar

    • lenis3
      • June 2004
      • 2254

      #3
      hej!
      jag tycker definitivt du ska köpa några fler kuhlisar, själv har jag 9 st i mitt 450l. De är stimfiskar. Vissa påstår att de blir mindre skygga om man har ett gäng.

      Lenis
      Min zoon
      Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

      Kommentar

      • Sara1982
        • March 2005
        • 315

        #4
        mina 6 kuhliisar är nog inte speciellt skygga av sig...de gömde sig i början men efter att ha verkat installerat sig så visar de sig titt som tätt...plus att de börjar bli lite tuffare av sig så de försöker putta undan malarna från deras mat.

        Kommentar

        • Tastyfish
          • February 2005
          • 1761

          #5
          ok men som det låter så har alla över 4 så jag får väll köpa 3 till
          Min Zoon 250l Terrarium 250l Akvarium
          Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1
          Måste skaffa mig fler djur!

          Kommentar

          Arbetssätt...