Ensam pakistanbotia

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fija

    Ensam pakistanbotia

    Skit oxå, såg nu att jag hade redan frågat detta för längesen! Hur tar man bort inlägg? Hittar ju inte!

    Har fått ta över en pakistanbotia som nu går ensam. Jag har förstått att den vill ha sällskap av fler av samma art och har givetvis tänkt köpa så fort jag hittar. Undrar bara vad de brukar kosta? Räcker det att ha en till som sällskap eller ska de va minst 10? De blir ju rätt stor, den jag har är minst 15 cm.

    mvh

    // Fija
    Senast redigerad av Gäst; 26 March 2005, 12:43. Anledning: har redan frågat för länge sen..
  • lenis3
    • June 2004
    • 2254

    #2
    hej!

    10 st är kanske lite i överkant, tycker iaf jag.

    jag tycker dock du kan köpa 3 till så de blir 2 par.. de är säkert rätt dyra, men kolla runt på typ akvarieföreningar och dyl, där är priserna lägre ibland.
    hur stort är karet?
    Min zoon
    Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

    Kommentar

    • peppito
      • December 2003
      • 1612

      #3
      Ursprungligen postat av Fija
      Undrar bara vad de brukar kosta? Räcker det att ha en till som sällskap eller ska de va minst 10? De blir ju rätt stor, den jag har är minst 15 cm. // Fija
      Djurmagasinet (i varje fall tyresö) hade kampanj på dem förra veckan och då kostade de 49 kr styck. Men harsett dem flera gånger för ca 3 st för 200 kr. Men det blir svårt att hitta några så stora som din.
      "du ångrar bara det du inte gjorde"

      Kommentar

      • lenis3
        • June 2004
        • 2254

        #4
        hej

        då får din firre vara ledare eftersom den är störst
        de växer nog till sig..
        Min zoon
        Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

        Kommentar

        Arbetssätt...