Vilken fisk kan man ha tillsammans med Slöjsjärt?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • smurfmats
    • February 2003
    • 3538

    #16
    tycker vi ska ge han en chans till.. man kan ju skärpa sig...
    tråden om fjärilars lek!

    Kommentar

    • LadyTiera
      • November 2004
      • 151

      #17
      Menar ni allvar? vad kan en person som tramsar, skapar troll och uppenbarligen inte har någor reelt intresse för detta tillför forumet öht?

      112l;snäcklekare+zebrafiskar
      pansarmalar
      80liters;purpurhuvudbarb+överbliven fisk.
      30l:liten ancistrus, 3 guppy, 12 neontetror

      http://ladytiera.blogspot.com/

      Kommentar

      • Gud bevare Tsaren
        • April 2004
        • 276

        #18
        Det mest häpnadsväckande, bäste <b>mats</b>, är att killen aldrig lyssnar. Varför ställa en massa frågor och sedan blint strunta i svaren ?

        Nej, Mattias är blott ute efter att provocera. Han njuter av att läsa de upprörda svaren och är per definition vad jag skulle vilja kalla för en sociopat. Dessutom lyckas han ju också, då folk helt enkelt är så pass dumma att de besvarar hans frågor gång efter annan. Fascinerande, måste jag säga. Om vi alla bara lär oss att inte svara på Mattias/Mattis/Fiskälskarens(!) ofta sanslösa inlägg så kommer denne ouppfostrade merzavjets att lämna oss.

        Och detta, meine Damen und Herren, vore väl i sanning något för oss alla att eftersträva ?

        Nej, nu är det dags för morgonens första drink. Det är trots allt söndag och jag är on leave i ytterligare två underbara dagar.

        Peace

        Högaktningsfullt
        Gud bevare Tsaren och Hans familj

        Kommentar

        • Corona mortis
          • November 2004
          • 19

          #19
          Sociopat?? hehe...

          han är väl antagligen ett barn. ta det lite lungt va.

          finns inget att reta upp sig på.

          Kommentar

          • Nils Holmström
            • November 2004
            • 2195

            #20
            Vad skönt att det inte bara var jag som retat mig på den där typen som knallar runt och ger bergsäkra råd till höger och vänster utan att egentligen ha någon som helst grund för dem.
            faran med att inte svara på hans stolligheter är ju att han står oemotsagd och risken finns ju att det finns nybörjare med goda intentioner som tror på vad han säger.
            Det är på ett sätt tur att han har den färgglada signaturen med informationen om sin plågade fisk som en liten varningstext, det är nog inte många som lyssnar på råd från någon som stolt säger att de har en slöjstrjärt i en guldfiskskål.
            222 liter Malawi

            Kommentar

            • mattias89
              • December 2003
              • 316

              #21
              Liiite offtopic men endå
              Gud bevare tsaren: Vad/vem är Tsaren?...
              Mvh Mattias Nordfeldt

              Kommentar

              • Nils Holmström
                • November 2004
                • 2195

                #22
                Tsaren var rysslands envåldshärskare en gång i tiden. vad det har med akvaristik att göra återstår att se...
                222 liter Malawi

                Kommentar

                • mattias89
                  • December 2003
                  • 316

                  #23
                  En diktator med andra ord?... varför bevara sonna?!
                  Mvh Mattias Nordfeldt

                  Kommentar

                  • Nils Holmström
                    • November 2004
                    • 2195

                    #24
                    jag skulle gissa på att det antingen handlar om någn slags humor alternativt ett stort historieintresse. vad det gäller "gud bevare"-biten är det väl någon slags syftning på något gammal valspråk, slagord.
                    222 liter Malawi

                    Kommentar

                    • imported_n/a
                      • December 2004
                      • 80

                      #25
                      Tja på er =)
                      <font color="limegreen"><font face="Comic Sans MS">Jag har haft Kampfisk och Slöjsjärtar. Har inga fiskar nu.
                      Men jag är duktig på fiskar att hjälpa er =)</font id="limegreen"></font id="Comic Sans MS">

                      <font size="4"><center><font color="red"><font face="Georgia"> God Jul & Gott Nytt År </font id="Georgia"></font id="red"></center></font id="size4">

                      Kommentar

                      Arbetssätt...