Slöjstjärtarna har sår ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dumle
    • July 2004
    • 30

    Slöjstjärtarna har sår ?

    hejsan
    Märke idag att mina slöjstjärtar har små flagel bitar på skinet.
    Det ser ut som de har tappat lite fjäll men endå inte om man säger så. De är annars pigga och glada sånt märks =O)

    Kan det vara att andra fiskar äter på dem ?
    Jag har frågat akvarieaffärerna om alla mina fiskar trivs med varandra och inom dem så trivs de ihopp med alla mina arter.

    Men vi har två blackmolly som jag igentligen inte vet mye om kan det vara de eller malen ?

    Hoppas någon vet svaret
    Ha världen bästa dag
    / Tobbe <center><font size="1"><font color="brown">
    <b> Min Fisk sida
    Har även bilder på min köttätande växt</b></font id="brown"></font id="size1"></center>
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    #2
    Du vet redan att du har för litet akvarium till slöjstjärtar va?? Vet du om att du dessutom har alldeles för mycket fisk totalt sett i karet? Vet du om att du har kallvattenfiskar blandade med fiskar från tropikerna? Vet du om att du blandat fisk som gillar lågt ph med fisk som gillar högt.

    Jag tror inte att du kan hjälpa dina fiskar utan att ge dom lite bättre förutsättningar först.
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    • Dumle
      • July 2004
      • 30

      #3
      Jo, självklart vet jag det *sorgligt nog* men jag håller på med nytt ny som jag ska placera de fiskar i. =O)
      Ha världen bästa dag
      / Tobbe <center><font size="1"><font color="brown">
      <b> Min Fisk sida
      Har även bilder på min köttätande växt</b></font id="brown"></font id="size1"></center>

      Kommentar

      Arbetssätt...