Slöjjisarna åt växterna!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    • August 2004
    • 23

    Slöjjisarna åt växterna!!

    Jag hade en hel del växter i Skålen med 2 slöjjisarna.
    de finns nu nästan inga kvar!
    //<b><font color="orange">Mattias</font id="orange"> från <font color="black">Södertälje</b></font id="black">

    <font face="Comic Sans MS">Ps! <font color="limegreen">Har två styckna slöjstjärtar i en 20L Guldfiskskål </font id="limegreen"></font id="Comic Sans MS">
  • shpend
    • August 2002
    • 2010

    #2
    Inget ovanligt, dom brukar göra det.

    Kommentar

    • peppito
      • December 2003
      • 1612

      #3
      Jag de äter nästan allt. Skall vara robusta växter för att de inte skjall glufsa i sig dem. Typ anubias och javaormbunkar.
      "du ångrar bara det du inte gjorde"

      Kommentar

      • shpend
        • August 2002
        • 2010

        #4
        blip: Vad var det för växter och brukar du läsa på lite inann du köper fiskar?

        Kommentar

        • imported_n/a
          • August 2004
          • 23

          #5
          Jag vet inte vad växtern heter.
          Jag köpa punt med samma växt, de åt upp allt!

          Nej, har ej läst om det.
          //<b><font color="orange">Mattias</font id="orange"> från <font color="black">Södertälje</b></font id="black">

          <font face="Comic Sans MS">Ps! <font color="limegreen">Har två styckna slöjstjärtar i en 20L Guldfiskskål </font id="limegreen"></font id="Comic Sans MS">

          Kommentar

          • shpend
            • August 2002
            • 2010

            #6
            Men läs på innan du köper något, då slipper du problem som detta. Du borde köpa ett större kar till dina fiskar för det du har nu är alldeles för litet för dom.

            Kommentar

            • imported_n/a
              • August 2004
              • 23

              #7
              jag får inte av min familj
              //<b><font color="orange">Mattias</font id="orange"> från <font color="black">Södertälje</b></font id="black">

              <font face="Comic Sans MS">Ps! <font color="limegreen">Har två styckna slöjstjärtar i en 20L Guldfiskskål </font id="limegreen"></font id="Comic Sans MS">

              Kommentar

              • Susanna
                • July 2004
                • 215

                #8
                jag skulle LUGNT inte få ha nåt akvarium om de inte fick platts på mitt rum..så det argumentet kan du ju komma med..

                Kommentar

                Arbetssätt...