Skötsel!! Snälla hjälp mig ordenkligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mcoist
    • May 2003
    • 296

    #46


    Jag menade KjelloCompany butikskjedjan och inte kjell på forumet..

    HEHE Ganska komist att du fått mejl angående kubakvarie.


    Jo dom säljer ett akvarie gjort för kampfiskar somär ca 15cm * 15cm * 15cm Nej knappt så stort bara med halogenlampoa ovanför med pärlemorfärgad superfinkornig sand i botten.

    Detta säljs iallafall i kristianstad har även sett akvariebutiker sälja dessa kuber.

    Den akvarieaffären jag jobbar i nu efter att den fick en ny ägare för 3 veckor sedan varav jag fick börja denna veckan hittade vi en sådan kub med just en kampfisk i vilket vi tyckte var synd om fisken så vi flyttade den till ett riktigt akvarium.
    4st 375L Malawi,Tanganika, 2st 98L malawi + en bunke yngelburkar.
    1st 540L som skall limmas och repareras.

    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=80712

    Kommentar

    • ÅsaF
      • April 2003
      • 79

      #47
      Den här tråden är ju bara alltför komiskt för att vara sant. Hur vet vi att Mattias14 pratar sanning?? Han kan ju hitta på en historia för att driva med alla som skriver på forumet. Fiskar är levande varelser och de ska man vara rädd om. Man köper väl t.ex inte en hund utan att ta reda på hur den ska skötas om innan...

      Kommentar

      • Nicke_Nyfiken
        • February 2004
        • 66

        #48
        Det jag tycker är beklagligt är de affärer som säger att det går att ha t.ex. slöjstjärtar i en skål.

        Det är horribelt!

        Kommentar

        • Tricella
          • October 2002
          • 1052

          #49
          Den här tråden är ju bara alltför komiskt för att vara sant. Hur vet vi att Mattias14 pratar sanning??
          Jag tycker man skall utgå ifrån att ALLA pratar sanning på forumet...och inte tvärtom.
          Jag är dock ganska medveten att alla inte pratar sanning om varken erfarenheter, namn, boendeort eller ens kön...så är det tyvärr på de flesta forum och så länge det inte behövs någon vidare registrering så finns det alltid tvivelaktiga diskussioner.

          Kommentar

          Arbetssätt...