Kuhliiålarna har fastnat i vinkelvolten!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Shepard
    svarade
    Men det är ju din tråd, så du har väl lite bestämmanderätt om vad som sägs i den I värsta fall får vi väl ta det i PM.

    Hehe, tja, men Babymetal är speciella, och har en otrolig energi, och många som aldrig lyssnat på hårdrock har fastnat för dem, vad jag förstår De funkar liksom en inkörsport till hårdrock, hehe...

    Det samma.

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    Hehe, risken är väl dock att den stängs snart.
    Hårdrock är inte riktigt min grej min stora musikkärlek heter Elvis

    sov så gott

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Orkester? Hehe, tja... Det är en japansk hårdrocksgrupp, med tre tonårstjejer, som frontar några riktigt bra musiker, kallade Kami-band. Kolla upp dem på Youtube om du vill

    Hoppas det inte gör nå't att tråden verkar handla om allt annan än kuhliiålar nu

    Nej, nog dags att sova tror jag.

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    Är det en orkester? Som en bekant kallar musikgrupper

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Hehe ok, kanske han avböjde av en bra anledning. Hmm, har ett antal filmer och serier liggande, som jag inte ens sett än.

    Se'n kan man ju alltid hitta en del kul på Youtube. Där kan man upptäcka både filmer, spel, och musik, och hålla sig uppdaterad om sina favoriter. Hittade en av mina favoritgrupper där, Babymetal

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    De har precis börjat visa den på åttan eller nån liknande kanal. Har för mig att Anderson avböjde att vara med.

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Finns det en ny? Menar originalet, med Richard Dean Anderson Den andra vet jag inte hur den är. Däremot har jag både den nya och gamla Knight Rider, och V.

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    Haha, den nya macgyver? Bra eller anus? (Jag har inte sett den, men den äkta är kult)

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Hehe, ja, ibland är jag med.

    Tja, bl.a, Disney har släppt några DVD-serier kallade Disney Treasures, med bl.a de gamla Kallekortfimerna. Men också så'nt som DuckTales, Looney Tunes, Silver Fang, The Mysterious Cities of Gold, Thundercats, och annat. Och så klart en del sci-fi, och deckarserier. MacGyver är ju ett måste

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    Haha, japp Doktorn kan komma. Du kopplade

    gamla Kalle Anka-filmer eller?

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Tror de kommer att förbli kvar i den, om jag ska vara ärlig Ja, det får vi hoppas att de gör.

    Ja, en del sport går ju ner också Doktorn kan komma menar du? Har för mig att den hette så på svenska. Kollade på den förr i tiden. Numer kollar jag inte mycket serier på TV, men har köpt på mig en del DVD-boxar, både tecknade och otecknade, nostalgi på hög nivå

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    Två av dem sov när jag kom hem idag - framsteg, haha. Annars är det som vanligt, de är kvar i vinkelvolten
    de har ätit lite i gruset dock. Ska testa några nya sjunkgrejer idag som de förhoppningsvis gillar.

    Jag tittar alldeles för mycket på tv - mest sport. Och doktorn flyger nostalgi.

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Hehe, ja, akvarier slår ju helt klart TV i underhållning, om det inte är naturdokumentärer. Men TV:n är ändå bra att ha, så man kan kolla på DVD/bluray, t.ex Galenskaparna, och spela Men ska man koppla av, så föredrar jag glasburken framför dumburken.

    Ja, men det var också ett rejält kar, tror det var 1000 liter eller så.

    Japp, malar och ciklider är nog mina favoriter, även om det ju finns många andra fina och intressanta fiskar. Några nya rapporter på kuhliifronten? Verkar de äta?

    Tack

    Lämna en kommentar:


  • Embla79
    svarade
    De är helt bedårande men lite klantiga ja, har skrattat så tårarna sprutat emellanåt. Det är rena dårhuset i mitt akvarium - går numer under namnet Looney Bin. Särskilt nu sen jag fick Kuhliiålarna också. De kör på allt och alla, inklusive varandra.

    Läckert med så många! Jag har bara tre. Har också läst att de kan vara känsliga, än mår mina bra, peppar peppar.

    Åh, små albinobebisar! Malar är bara för härliga.

    Sov så gott!

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Hehe, låter ju lite klantigt. Har ett gäng albinoancistrusyngel. Ottos är fina, men tycker de verkar rätt känsliga, och tydligen trivs de bäst i grupp. Har sett ett klipp på ett stort kar, med säkert 1000 Ottos, och de stimmar runt.

    Nu ska jag nog läsa nya Pondus, och se'n sova, ska man upp tidigt så, usch...

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...