Praktbotior i jätteformat.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ami
    • March 2002
    • 294

    Praktbotior i jätteformat.

    Jag har Praktbotier 5st.20-25c:m.Finns det någon som har större?De är f.ö mycket kraftiga också.Hur stora kan de bli i ett akvarie?

  • Cat
    • May 2002
    • 74

    #2
    Mina är inte så stora, men i djuraffären är dä rjag bor hade de för et ttag sen tre st praktbotior som var i den storleken...
    Hon i affären berättade att hon hade haft dom hemma i 11 år, och att de växte ganska långsamt...
    Hur länge ha du haft dina? Och hur stora var de när du skaffade dem?Visst är de underbara firrar? En av mina absoluta favoriter!

    "It's nice to be important, but it's more important to be nice."
    "It's nice to be important, but it's more important to be nice."

    Kommentar

    • ami
      • March 2002
      • 294

      #3
      Hej "humlan",mina är 5-6år.De har gått tillsammans hela denna tid.Men det finaste utom storleken är att de är så KRAFTIGA.De jag sett är oftast i modell större så smala.De är nu ute på annons i ZOOPET.Jag har 6 st.modell mindre som skulle passa bättre i mitt 375liters "burk".Jag håller med dig,det är rena saltvattensfiskens skönhet o färg.Det bästa av allt,de är så snälla.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Hej,
        Praktbotior http://www.zoopet.com/akvarium/fisk.asp?NR=262 kan i akvarium bli ca 30 cm under gynnsamma omständigheter.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell

        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...