Slöjstjärt med missbildad mun.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    Hmm, det ser väldigt konstigt ut, man kan ana, när man ser fisken snett framifrån att ena sidan av munnen är lite missformad, och det ser nästan ut som om munöppningen så att säga är nästan full med nå't... Men den simmar runt, är pigg, och äter. Den är så pigg så man inte hinner få nå'n riktigt bra titt på hur munnen ser ut egentligen.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Bisho
      • September 2013
      • 304

      #17
      Ursprungligen postat av Animaniac
      Du kan ju alltid byta in dina Black Molly.
      Jag har ganska många, samt har många ynglar. Och om jag skall ta de i det lilla karet så har jag förstått att det är bättre och ha dem i större kar. Black Molly är ju aggressiva mot guppysarna. Hmm vilken gåta :P

      Hmm, det ser väldigt konstigt ut, man kan ana, när man ser fisken snett framifrån att ena sidan av munnen är lite missformad, och det ser nästan ut som om munöppningen så att säga är nästan full med nå't... Men den simmar runt, är pigg, och äter. Den är så pigg så man inte hinner få nå'n riktigt bra titt på hur munnen ser ut egentligen.
      Men om den verkar vara normal och pigg så är det väl inga problem om du vill ha den, men om det är farligt så skulle jag byta ut den, det kommer jag själv göra antar jag. Om jag minns rätt så har du haft den bara någon dag. Ha den några dagar och kolla om du är nöjd annars med den :P
      Mitt tanganyika akvarium
      https://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=1004

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Jo, ska nog behålla den ändå, tyckte den var fin.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...