Tyrann!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    • March 2003
    • 320

    Tyrann!!

    Vad ska jag ta mej till med min "hemska" Eldstjärt!? På samma gång som jag tycker att den är komisk så tycker nog inte en av mina skäggmunsmalar det! Min "gamla" algätare fick flytta till en av mina bekanta- frid och fröjd ett tag i akvariumet- MEN!! den jäkeln kom väl på att man kan väl ta och mobba nån annan istället då!!Så nu är som sagt en av skäggmunsmalarna utsatt, vad göra!? Ska jag "nacka" den eller!!??Men det lustiga är att den går inte på dom som är större än den, utan dom mindre så klart..
    M-L
  • AndreasN
    • July 2003
    • 2732

    #2
    Eldstjärten är en aggressiv fisk om du läser artbeskrivningen här på zoopet.
    540 växter/sällskap, 105 kakaduor, 85 växter/sällskap, 25 växter

    Kommentar

    • imported_n/a
      • March 2003
      • 320

      #3
      Jag vet det, men det visste inte dom som köpte dom till mej i present"dom" = 1st nu..
      M-L

      Kommentar

      • Glenn
        • April 2002
        • 3904

        #4
        Varför nacka den ge bort den eller sälj den till någon som kan ta hand om den utan att den jävlas med denna personens firrar...



        mvh/Glenn
        Mvh /Glenn

        Min Zoon

        Kommentar

        • Peter1904
          • February 2003
          • 1079

          #5
          Fråga var dom köpt den och hör med affären ifall du kan få byta fisken.

          Kommentar

          • imported_n/a
            • March 2003
            • 320

            #6
            Det har jag gjort, frågat affären alltså..Fick till svar,spola ner den! HUA!
            Måste väl avvakta vilket håll det går åt,annnars får jag göra så,dvs ge /sälja/byta med någon..
            M-L

            Kommentar

            Arbetssätt...