Eldstjärt (igen)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    • March 2003
    • 320

    Eldstjärt (igen)

    Om nån kommer ihåg så berättade jag för ett tag sen om min eldstjärt till tyrann, den har inte bättrat sig, fast jag har möblerat om så att dom inte behöver trängas..Dom har ju ialla fall 300l och röra sig på vad göra!? ("dom"= elstjärt och algätare)Det känns ju faktiskt taskigt mot algätaren för den var ju där först...
    M-L
  • Spooler
    • May 2003
    • 86

    #2
    kanske inte att rekomendera men skaffa en eldstjärt till så den gamla har någon att bråka med .
    polaren har 2 st eldstjärtar i sitt kar och dom muddrar lite då och då men annars håller dom sig i varsin ände av akvariet (375)
    1*245 sköldpaddor, 1*165 salt, 1*120 sött, 1*110 sött, 1*98 sött, 10*60 sött, 1*19 sött och mer kommer nog =)

    Kommentar

    • imported_n/a
      • March 2003
      • 320

      #3
      Men det "lustiga" är ju att jag HADE 2st från början och den andra var elak som f-n på den här. Den här låg bara bakom pumpen och tryckte.. Men sen när den andra flyttade så har den här i stället börjat med sina terroristiga ryck!!
      M-L

      Kommentar

      • Arwen Evenstar
        • February 2003
        • 40

        #4
        Jag införskaffade(utan att veta bättre) 4 Eldstjärtar till mitt akvarium med guramis kamphonor och några malar. Detta har faktiskt gått jätte bra. De jagar runt varandra ibland, men inte så de verkar störa...inte heller är de på de andra fiskarna. Har hört att de som du säger kan bli ena riktiga tyranner, men som sagt so far so good.
        /Rebecca

        Kommentar

        • Securion
          • July 2003
          • 15

          #5
          Vilka andra sorters fiskar fungerar bra ihop med Eldstjärtar?

          Kommentar

          Arbetssätt...