Trötta Algätare

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VeoliaOfScania
    • July 2011
    • 48

    Trötta Algätare

    Mina siamesiska algätare har blivit trötta, de ligger på bottnen och "sover". Men så fort jag kommer fram vaknar de till och börjar tigga som vanligt. Vad kan göra att de blivit så trötta? De brukar annars mumsa runt överallt. De kan inte vara "arbetslösa"?
  • åheim
    • April 2006
    • 13110

    #2
    Ursprungligen postat av VeoliaOfScania
    Mina siamesiska algätare har blivit trötta, de ligger på bottnen och "sover". Men så fort jag kommer fram vaknar de till och börjar tigga som vanligt. Vad kan göra att de blivit så trötta? De brukar annars mumsa runt överallt. De kan inte vara "arbetslösa"?
    Tja... mina siameser ligger för det mesta och slöar nånstans, när de inte kivas om sina territorium När de var små så var de däremot väldigt aktiva!
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • Ken Olofsson
      • November 2006
      • 8014

      #3
      ju äldre de blir, desto mer nattaktiva blir dom.

      när de är riktigt gamla så kan de ge sig på småfisk.



      en och annan akvarieägare som har undrat var sina små tetror har tagit vägen.....
      Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
      Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

      Kommentar

      • hawkse
        • December 2009
        • 781

        #4
        Mina är äntligen gamla och sura nog för att gallra lite bland guppyynglen när de inte ligger och slöar på någon skymd plats i karet.

        Kommentar

        Arbetssätt...