"Slöjdstjärt"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #31
    "??? Tittar vi på samma?"
    Uppenbarligen inte .
    Kollade de som var med på huvudsidan och såg inte att också låg ett antal foton längst ner på varje "art-sida".
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Tant Nancy
      • April 2002
      • 5407

      #32
      Oki, Kjell kanske har rätt till viss del, men från början handlar det väl om affärens sida på internet. Kan inte tänka mig annat än att den som gjort sidan helt enkelt bara slarvat ihop något. Förutom slöjdstjärt hittade jag på några minuter även följande ord handpening, klotenger, ryktessten, och utstälning. Sidan är dessutom inte uppdaterad sedan 1998, så jag tror väl att det helt enkelt bara är ett misslyckat hemsidesförsök som kanske är nedlagt, även sidan med nyheter är nämligen uppdaterad 1998.
      MvH
      Tant Nancy
      www.gladafisken.aqualogen.se
      Mitt fotogalleri
      Dagbok
      Min zoon

      Kommentar

      • Igelkott
        • June 2003
        • 214

        #33
        Förstår man inte att stjärtfenan rör sig böljande som en slöja utan tror att den är påsydd i textilslöjden.....
        Är det bara jag?
        Är inte detta en japan?

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48147

          #34
          Du har säkert rätt Nanc, jag kollade faktiskt inte runt på sidan ifråga mer än att jag konstaterade detta "fel".
          Att jag inte antog att det var ett stavfel utan ett lokalt förekommande handelsnamn var pga att så väldigt många här på zoopet faktiskt skriver just slöjdstjärt och om det nu faktiskt rör sig om ett stavfel så är det ju lite märkligt att just samma stavfel är ständigt återkommande.
          Men strunt samma, frågan är väl snarare om fisken har avlats fram i sy- eller träslöjden.
          Akvaristiska hälsningar
          KJell
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Kramfors
            • January 2003
            • 7265

            #35
            Hur mycket brukar det kosta ca för rätten att använda ett foto.
            http://www.kramforskoi.com/

            Kommentar

            Arbetssätt...