Mina fina praktbotior

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kapten Zoom
    • January 2011
    • 814

    Mina fina praktbotior

    Hej,

    Jag ville bara lägga upp en bild på när alla mina praktbotior för en gångs skull vara ute samtidigt. Det är främst på mrogonen när lampan precis hoppat igång som de kommer ut och stajlar. Här vid matning:
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC03972_2.jpg
Visningar: 1
Storlek: 171,8 KB
ID: 2181814
    Akvaristens bästa vän: En hink och en trasa!

  • icehacker
    • December 2010
    • 1046

    #2
    Sötnosar :P
    60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

    Kommentar

    • ecco
      • November 2010
      • 500

      #3
      Skönt att höra att du börjar se dom lite mera. Prova släppa ner lite algtabletter för malar. Det är mina tokiga i och dyker alltid upp då sådant kommer ner i karet. Men dom är petiga med vilka algtabletter dom får då det endast är mal varianten dom vill ha. Så leta efter en burk med en plecko på framsida så får du samma som mina vill ha.
      Sambons blogg om våra akvarium.
      http://mizan3.bloggsida.se/
      Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

      Kommentar

      • Kapten Zoom
        • January 2011
        • 814

        #4
        Jag kör med Algea Wafers, morgon och kväll, dessa gillar dom. De brukar komma fram och klicka på dem. Det är litet konkurrens med malarna om dem. Tyvärr även guldfiskarna, så jag brukar ge all mat samtidigt så är guldfiskarna upptagna med sina pellets.

        Men de är skygga, inget snack om det. Lustigt nog är det på morgonen som alla kommer ut. Under dagen kan det vara grupper om 2 eller 3 som är ute, övriga lägger sig upp och ned i en skreva inne i båten.
        Senast redigerad av Kapten Zoom; 05 May 2011, 08:55.
        Akvaristens bästa vän: En hink och en trasa!

        Kommentar

        Arbetssätt...