guld fisk yngel

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • nicenettis
    • February 2008
    • 94

    guld fisk yngel

    hej min syster vet inte om det är guldfisk yngel hon har fått i sitt akvarium är det någon som har någon bild eller vet en sida där det finns bild.?
  • Miliimli
    • March 2010
    • 2457

    #2
    Vad finns det för andra fiskar i karet?

    Kommentar

    • nicenettis
      • February 2008
      • 94

      #3
      om jag inte minns fel så är det guldfiskar och några malar. hon trode först att det var malarna som hade fått för de verka suga fast sig men nu när de är några veckan är hon inte så säker längre. hon beskrev de som ett guppy yngel men ändå inte

      Kommentar

      • Miliimli
        • March 2010
        • 2457

        #4
        prova googla "goldfish fry" så kanske du hittar något!

        Kommentar

        • solis
          • July 2008
          • 5064

          #5
          Ser den ut som denna
          Klicka på bilden för större version

Namn: guldfiskyngel 002.jpg
Visningar: 1
Storlek: 70,2 KB
ID: 2128872
          Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
          1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
          100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
          56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

          Kommentar

          • nicenettis
            • February 2008
            • 94

            #6
            svårt att säga när jag såg dem för två veckor sedan var de bra några mm fast de var några veckor

            Kommentar

            • Sillyway
              • October 2010
              • 38

              #7
              Det tar tid för den lilla guldfisken att växa upp och få sin färg (orange, vit eller gul, you name it). Närmare ett år, faktiskt. Innan det är guldfisken grå-grön.


              Nicenettis - Kan du försöka få tag på en bild? Be din syster fota? Han hon köpt något nytt till akvariumet på sistone? Växter? Vad för mal är det? Om det är en ancistrus så tror jag du/ni sett att det varit en mal för länge sedan. Ancistrusar tar hand om sina ungar tills de blir... stora.. Hur sotra vet jag inte, men tillräckligt stora för att man ska kunna se att det är en mal.
              Om ni förresten inte kan bidra med en bild så är det minsta ni kan göra att googla själva..

              Kommentar

              Arbetssätt...