Göra sig av med Eldstjär

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • My_
    • September 2009
    • 6

    Göra sig av med Eldstjär

    Hej. Jag har en Eldstjärt jag måste göra mig av med. Han attakerar min guldfisk och slöjstjärt. Jag kommer inte kunna åka till djuraffären med honom förrän i morgon, och jag vet inte om jag törs ha honom kvar med de andra till imorgon. kan man ha honom i en hink över natten?
    Vad gör man om djuraffären inte tar honom tillbaka?

    MVH
    My
  • Christoffer_G
    • September 2009
    • 371

    #2
    ingen kpmpis som vill ta över han?

    Kommentar

    • My_
      • September 2009
      • 6

      #3
      HAr ju inte det... Dom jag känner som har akvarium har sällskaps akvarier allihopa så han ska förstårs inte vara där heller.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Har för mig att affären sa att du kunde ha eldstjärten med slöjstjärten? I så fall gav de dig fel information, och då borde de ta tillbaka den.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • My_
          • September 2009
          • 6

          #5
          Stämmer att dom sa det och dom tog tillbaka den.. Vet däremot inte om dom borde ha fiskar alls. Dom tyckte att det var en bra idé att släppa ner den tillsammans med den andra eldstjärten dom hade.... Började ju bråka på två röda....

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Ja, när de har många i butikerna brukar det inte vara nå´n större fara, eftersom aggressiviteten fördelas på fler individer (en som lyckats få lek av dem hade över 10 har jag för mig), men två, det är som att be om krig.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...