Brigittae på Zoomässan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • snagge
    • September 2009
    • 101

    #16
    Ursprungligen postat av Charlottis
    Jag har nu vart o köpt 15st Boraras Brigittae på Zoomässan i Kungsbacka.

    Jag tycker det låter väldigt konstigt eftersom den affären inte finns längre. Ironiskt nog ligger en fiskhandel av det andra slaget på platsen där zoomässan förut låg.

    Däremot finns en väldigt välsorterad Arken Zoo i Kungsbacka, i Varla industriområde. Var det där du var kanske? Jag tror det är samma som hade Zoomässan när den fanns, men det var absolut för mer än ett år sedan. Kanske ännu mer.

    Förlåt om jag låter besserwisser-aktig. Men det lät bara så konstigt att du skrev att du varit i en affär som inte existerar.

    *kungsbacka-bo från början*

    Kommentar

    • oaken
      • September 2006
      • 901

      #17
      Ursprungligen postat av snagge
      Jag tycker det låter väldigt konstigt eftersom den affären inte finns längre. Ironiskt nog ligger en fiskhandel av det andra slaget på platsen där zoomässan förut låg.

      Däremot finns en väldigt välsorterad Arken Zoo i Kungsbacka, i Varla industriområde. Var det där du var kanske? Jag tror det är samma som hade Zoomässan när den fanns, men det var absolut för mer än ett år sedan. Kanske ännu mer.

      Förlåt om jag låter besserwisser-aktig. Men det lät bara så konstigt att du skrev att du varit i en affär som inte existerar.

      *kungsbacka-bo från början*
      Zoomässan existerar i hög grad, även om de nu är en Arken Zoo-butik. Zoomässan-skylten sitter kvar fortfarande dock. Var där förra veckan, och jag antar att de inte hunnit stänga ner sen dess

      Kommentar

      • snagge
        • September 2009
        • 101

        #18
        men det heter väl inte zoomässan längre? eller gör den det? trodde bara den hette arken zoo. den ligger ju inte ens i kungsmässan längre. Strunt samma dock, dom har ett stort sortiment och är lika bittra som alltid

        Kommentar

        • oaken
          • September 2006
          • 901

          #19
          Ursprungligen postat av snagge
          men det heter väl inte zoomässan längre? eller gör den det? trodde bara den hette arken zoo. den ligger ju inte ens i kungsmässan längre. Strunt samma dock, dom har ett stort sortiment och är lika bittra som alltid
          Så vitt jag förstod så blev det en Arken Zoo-butik på grund av de fördelar det för med sig, men butiken kommer nog alltid att "heta" Zoomässan

          Kommentar

          • drd
            • March 2004
            • 5586

            #20
            Tacka vet jag förr, då var vart det bättre klass på zoomässan
            Trångt o jävligt mellan karen men fan så mycket bättre fisk och kvalité.
            ________________________________________________

            Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...