Betta Plakat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dadid
    • February 2006
    • 21

    Betta Plakat

    Sett att ett ställe som t.ex. Åled har Plakat i lager. Nu bor jag inte i närheten av Åled men undrar hur vanligt det brukar vara att djuraffärer har möjlighet att få in B. Plakat eller kanske någon form av Dragon?
    Djurmagazinet är ju en ganska stor kedja t.ex. någon som vet vad dom brukar kunna ta in?
    Kanske är B. Imbellis man får satsa på om man vill ha något plakatliknande via vanliga djuraffärer...
    Tacksam för svar!
    Senast redigerad av dadid; 08 May 2009, 13:24.
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Har du ringt till Arnold på Åleds och frågat om de skickar eller om han är ute och reser och kanske har möjlighet att ta med dessa fiskar mot ditt håll, om du verkligen vill ha dem?
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • dadid
      • February 2006
      • 21

      #3
      Ok nej jag satt bara och funderade lite på vad som skulle vara möjligt att införskaffa utan att börja kontakta uppfödare och dyl. Inte bestämt mig riktigt än... karet är inte igång heller... lär ta ett tag... började sätta ihop det -06... stått och dammat ett tag... hemmabygge(i den mån att jag bestämt utseendet på karet, av någon anledning verkar jag delegera allt annat ansvar)

      Hur menar du med att skicka efter? Skickar dom/den med bussgods i så fall? Sett att en del gjort det...
      Senast redigerad av dadid; 08 May 2009, 21:18. Anledning: plural/singular

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #4
        Jag är inte säker, men du kan alltid ringa och fråga. Sedan har de även en grossiströrelse som säljer fisk och tillbehör till lite olika affärer, och det kan ju slumpa sig att de har vägarna förbi ditt lilla harem...
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • dadid
          • February 2006
          • 21

          #5
          Ja jag får kolla upp det när det börjar närma sig... får se vad det blir för betta i slutändan... tack så mycket!

          Kommentar

          Arbetssätt...