Kampfisk och?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #46
    Det jag skrev ägnar jag till alla som skaffar Kampfiskhane till sitt sällskapsakvarium och funderar på att skaffa honor till honom.

    Vill man som nybörjare ha yngel tycker jag man borde börja med levandefödare eller lättare ciklider tex. Självklart kräver även dessa att man pluggar men enskilda odlingsakvarier behövs ju inte direkt till dessa.
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • Simon--B
      • May 2008
      • 720

      #47
      Men så menade jag absolut inte men jag är inte den personen som vill vänta och ta tid på mig jag vill hälst bara få det gjort.jag vet att det inte äör så bra men får se hur det blir Mvh Simon

      Kommentar

      • Simon--B
        • May 2008
        • 720

        #48
        Jag vet att detta inte tillhör denna tråden men på min fiskmatburk står det att man ska mata fiskarna så länge dem äter men inte längre än 5 minuter :S Jag matar bara min amed några nypor. Vad ska jag göra ? :P Mvh Simon

        Kommentar

        • Nina82
          • January 2008
          • 6610

          #49
          Ursprungligen postat av Simon--B
          Jag vet att detta inte tillhör denna tråden men på min fiskmatburk står det att man ska mata fiskarna så länge dem äter men inte längre än 5 minuter :S Jag matar bara min amed några nypor. Vad ska jag göra ? :P Mvh Simon
          Det skulle nog bli lite för mycket. Mata du som du gjort och känns rätt. Har du inga bottenbökare ska det ju helst aldrig nå botten.
          12L 12L 24L 24L 24L 24L
          38L 54L 54L 63L 450L

          Kommentar

          • FiskensVaen
            • September 2008
            • 12

            #50
            Jag har en neontetra med mina kampfiskar, han är lite feg, men annars mår han jätte bra. =)

            Kommentar

            • Nina82
              • January 2008
              • 6610

              #51
              Ursprungligen postat av FiskensVaen
              Jag har en neontetra med mina kampfiskar, han är lite feg, men annars mår han jätte bra. =)
              Du vet väl att tetror är stimfiskar
              12L 12L 24L 24L 24L 24L
              38L 54L 54L 63L 450L

              Kommentar

              Arbetssätt...