SKS forum

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    SKS forum

    Hej!
    Vad har hänt med SKS forum? Är det nerlagt när det nu äntligen började bli lite liv i det?

    Olle
  • Olle A
    • January 2002
    • 1661

    #2
    Nu fungerar det igen!

    Olle

    Kommentar

    • Calle W
      • November 2003
      • 26

      #3
      Skriv inlägg istället för att klaga ;-)!!!

      Calle
      Calle

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1661

        #4
        Jag klagar inte, men det är inte lätt att skriva inlägg när det inte går att få fram forumet! Nu ska jag åka hem och se till mina killis, och tänka ut något bra inlägg till nästa vecka när jag är tillbaka framför datorn igen. Ha en 3vlig helg!

        Olle

        Kommentar

        • Ricard
          • April 2004
          • 138

          #5
          Ok. Får se om det blir spöstraff på detta inlägg. Att ta upp en, sedan drygt fem år, död tråd är förmodligen straffbart ...

          Frågan var vad som händer med forumet och det kan jag säga. Det har skapats ny hemsida med nytt forum. DU behöver INTE vara betalande medlem för att skapa ett konto och ta del av samtalen. Däremot kommer du inte åt alla annonser och annat medlemsrelaterat utan att vara SKS-medlem.

          Här är startsidan!
          Här skapar du konto!

          Och här är forumet!


          Varmt välkomna!

          Kommentar

          • erikthur
            • March 2004
            • 9953

            #6
            Inte dödsstraff men jag undrar vad du håller på med för tillfället, Ricard?
            Hur kan någon vara så blind att man missade den här tråden?

            Och hur kommer det sej att du därefter hittade till nya SKS forum efter den tråden?
            Detta till min gamla internet-stalker:
            Se denna tråd #84-86

            Du vet mycket väl att du är huvudorsaken till att jag lämnade Jönköpings Akvarieförening. Zero personkemi mellan oss. Detta om varför jag inte besvarat dina inlägg på SKS forum.
            Killies is a lifetime passion

            Kommentar

            • Ricard
              • April 2004
              • 138

              #7
              Som sagt; välkomna till SKS forum. Följ länkar i #5.


              Trevlig kväll!




              ps. Inlägg #6 i denna tråd överlämnar jag åt admin. och för att inget skall redigeras bort citerar jag "Inte dödsstraff men jag undrar vad du håller på med för tillfället, Ricard?
              Hur kan någon vara så blind att man missade den här tråden?

              Och hur kommer det sej att du därefter hittade till nya SKS forum efter den tråden?
              Detta till min gamla internet-stalker:
              Se denna tråd #84-86

              Du vet mycket väl att du är huvudorsaken till att jag lämnade Jönköpings Akvarieförening. Zero personkemi mellan oss. Detta om varför jag inte besvarat dina inlägg på SKS forum."ds.
              Senast redigerad av Ricard; 10 January 2009, 16:53. Anledning: la till citat fr inlägg #6.

              Kommentar

              • erikthur
                • March 2004
                • 9953

                #8
                Nu har jag även svarat på sks forum
                Killies is a lifetime passion

                Kommentar

                • admin
                  Christian Alfredsson

                  • November 2004
                  • 11217

                  #9
                  Fortsätt gärna på annat forum än Zoopets. Jag vet bara hur man låser trådar och är kass på att moderera.
                  Christian Alfredsson
                  Tekniskt ansvarig Zoopet

                  Kommentar

                  • Ricard
                    • April 2004
                    • 138

                    #10
                    Tack Christian. Åter till ämnet då!

                    Kommentar

                    • erikthur
                      • March 2004
                      • 9953

                      #11
                      Tackar också. Till övriga - Posta gärna konstruktiva inlägg på SKS forum.
                      Killies is a lifetime passion

                      Kommentar

                      • Ricard
                        • April 2004
                        • 138

                        #12
                        Hej igen.
                        Jag vill absolut inte ha strid med någon men helt kort förklara varför jag skrev i en gammal tråd. Jag letade efter Olle (Arvids) och sökte på hans namn i forumet. Då kom denna gamla tråd upp och jag tänkte att jag skriver väl att vi har en ny hemsida så han och de som ev. fortfarande har en bevakning på tråden får info. Det var alltså inte min mening att misskreditera några andra trådar. Jag har inte missat din tråd i ämnet utan tycker tvärtom att det var ett bra initiativ av dig erikthur.

                        Notera: Om detta inlägg anses som ett personangrepp vill jag be om ursäkt. Min intention var bara att förklara varför jag skrev som jag gjorde.


                        Mvh.
                        Ricard
                        Senast redigerad av Ricard; 14 January 2009, 08:56. Anledning: tillägget: "Jag har inte missat din tråd i ämnet utan tycker tvärtom att det var ett bra initiativ av dig erikthur."

                        Kommentar

                        Arbetssätt...