Vildformer av regnbågar i Skåne, någon?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gabbi

    • September 2010
    • 23

    #16
    Trifasciatan från Goyder finns hos glaser, men blev ruskigt dåliga när vi tog in dem. sp Aru 2 har Imazo tror jag?

    Kommentar

    • C113
      • April 2008
      • 95

      #17
      Ursprungligen postat av Gabbi
      Trifasciatan från Goyder finns hos glaser, men blev ruskigt dåliga när vi tog in dem. sp Aru 2 har Imazo tror jag?
      Tackar för tipsen. Får höra med Micke.
      Är du Gabbi från Lagret? I så fall har ni några adoketa kvar? En kompis kommer upp på stämman och om han kan ska han ta med 2 par till mig. Kan man lägga undan, jag betalar i förskott?
      Kristian (Scandinavian Aquatics som sålt fisk till er)
      Kristian Adolfsson
      ------------
      www.corydoras.net

      Kommentar

      • C113
        • April 2008
        • 95

        #18
        Ursprungligen postat av Lizardking
        snackade med en handlare idag som hävdade att han nog skulle kunna fixa sp.aru 2 och varianter av trifasciatan bl.a genom import, dock inte genom glaser som jag först trodde, och förmodligen inte milan heller.
        Om det är någon handlare i Kristianstad så hänger jag på. Kommer upp och hämtar så blir päronen glada för besök!!
        Kristian Adolfsson
        ------------
        www.corydoras.net

        Kommentar

        • Joakim Lundgren
          • August 2006
          • 631

          #19
          Ursprungligen postat av C113
          Om det är någon handlare i Kristianstad så hänger jag på. Kommer upp och hämtar så blir päronen glada för besök!!
          Jo det är zoologiska i Kristianstad. Det lät ju trevligt att Imazo hade aru2 inne, blir nog en beställning därifrån tror jag bestämt
          AKA: Lizardking

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #20
            Ursprungligen postat av C113
            Tackar för tipsen. Får höra med Micke.
            Är du Gabbi från Lagret? I så fall har ni några adoketa kvar? En kompis kommer upp på stämman och om han kan ska han ta med 2 par till mig. Kan man lägga undan, jag betalar i förskott?
            Kristian (Scandinavian Aquatics som sålt fisk till er)
            Ingen annonsering hör hemma i forumet - skicka hellre ett pm om du vill ha kontakt med någon för att köpa eller sälja.

            Däremot är det bara positivt att de som har en akvarieaffär eller jobbar i en informerar om vilka arter som finns när frågan ställs i forumet
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • C113
              • April 2008
              • 95

              #21
              Sorry, ska tänka på det!
              Kristian Adolfsson
              ------------
              www.corydoras.net

              Kommentar

              Arbetssätt...