Fel bild i TFH

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Fel bild i TFH

    Nå´n mer som läst senaste numret av Tropical Fish Hobbyist, och reagerat på att bilden till artikeln om honungsgurami inte visar en sådan, utan den röda odlingsformen av dvärggurami?

    Ingen kan väl göra nå´t åt det, och vet inte ens om det här är rätt kategori, men vill skriva av mig lite, hehe... Blir lite sne på så´na missar, särskilt när de görs av en tidning som TFH, som väl ska vara kunniga, den är väl en av de största akvarietidningarna?
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • roosterboy
    • September 2010
    • 1094

    #2
    haha, fan vad awesome!
    Alla är vi mänskliga, men yeah, ganska så fail det där
    Men dom la iag inte upp en bild på en honungsmuffin, och det är ju något positivt iaf
    All we are, we are.

    Kommentar

    • stefanr72
      • November 2010
      • 1026

      #3
      Heter inte Honungsgurami Colisa sota? fisken i TFH går ju under namnet Trichogaster(colisa)chuna.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Sota är det gamla namnet på honungsgurami, numer heter den chuna. Dvärgguramin heter lalia, och det är definitivt en röd dvärggurami på bilden.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...