Jättesmal svärdbärare!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sirii
    • February 2009
    • 64

    Jättesmal svärdbärare!

    En utav mina svärdbärar honor är jätte smal märkte jag igår, och hon ville inte ha maten jag gav.. hon simmar strax under ytan och shippar efter luft och försöker inte ens ta maten :S vad är det för fel? borde jag plocka bort den?
  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #2
    Ursprungligen postat av Sirii
    En utav mina svärdbärar honor är jätte smal märkte jag igår, och hon ville inte ha maten jag gav.. hon simmar strax under ytan och shippar efter luft och försöker inte ens ta maten :S vad är det för fel? borde jag plocka bort den?
    Det låter inte bra, ställ frågan (med mer information) i sjukdomsforumet istället.

    EDIT: Det är förresten inte så enkelt att hon just fött yngel (?), det kan ta rätt hårt på dem ibland, då behövs det lite mat så kvicknar de (oftast) till....
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • Sirii
      • February 2009
      • 64

      #3
      Ursprungligen postat av tummen
      Det låter inte bra, ställ frågan (med mer information) i sjukdomsforumet istället.

      EDIT: Det är förresten inte så enkelt att hon just fött yngel (?), det kan ta rätt hårt på dem ibland, då behövs det lite mat så kvicknar de (oftast) till....
      Nja jag tror nästan inte det, den har aldrig varit speciellt tjock faktiskt.. men jag avliva den försäkerhets skull, för den såg verkligen inte frisk ut!

      Kommentar

      Arbetssätt...