Endler, snakeskin?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #16
    Synd att du bor så långt bort, jag har "äkta" honor till dessa snakeskin utan inblandning av andra Endlers.
    Jag tror det kan ha gått till på två sätt. Antingen har affären blandat dessa sorter med vilje, eller så har de köpt en grupp blandad Endlers från grossisten Imazo. Det var nämligen Imazo som hade dessa i sitt sortiment tidigare, men de tog slut ganska fort, trots det nästna dubbla priset.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Annalill
      • March 2009
      • 134

      #17
      Ursprungligen postat av ansjo
      Synd att du bor så långt bort, jag har "äkta" honor till dessa snakeskin utan inblandning av andra Endlers.
      Jag tror det kan ha gått till på två sätt. Antingen har affären blandat dessa sorter med vilje, eller så har de köpt en grupp blandad Endlers från grossisten Imazo. Det var nämligen Imazo som hade dessa i sitt sortiment tidigare, men de tog slut ganska fort, trots det nästna dubbla priset.
      Okej, Imazo teorin låter ju inte helt otrolig. Bor bara en hane i karet nu iaf Får väl se vad det blir av de hela :P

      Kommentar

      • Annalill
        • March 2009
        • 134

        #18
        Har sett första ynglet i karet nu

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #19
          Då är det säkert fler!
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Nina82
            • January 2008
            • 6610

            #20
            Ursäkta om jag lånar tråden lite

            Två av mina asiatiska endlers som jag fick av dig Ansjo har färgat ut och den ene är snakeskin (som de ni har) och den andre är knallorange hela den med en svart fläck.
            Har du oxå några sådana Ansjo? Eller är det en som gått tillbaka till originalfärg?
            Den ser inte heller ut som en vanlig endlers direkt eftersom den knappt har något grönt men det kan kanske vara så att det gröna kommer senare...
            12L 12L 24L 24L 24L 24L
            38L 54L 54L 63L 450L

            Kommentar

            • Annalill
              • March 2009
              • 134

              #21
              Ursprungligen postat av ansjo
              Då är det säkert fler!
              Jadå. Mer än 10 små söta streck som simmar runt mitt i karet (trodde dom skulle hålla sig till botten som dom gjorde typ första två dagarna).

              Kommentar

              Arbetssätt...