Guppy hona helt böjd!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • polzkee
    • December 2008
    • 22

    Guppy hona helt böjd!

    Tjena en av mina guppyhonor har nu fött alla sina barn och nu är hon böjd som en boomerang. varför?
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Utsliten kanske. Tyvärr är inte prognosen speciellt god för henne, och ser du att hon lider eller har problem att simma är det lindrigaste att ta bort henne.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • polzkee
      • December 2008
      • 22

      #3
      Ursprungligen postat av ansjo
      Utsliten kanske. Tyvärr är inte prognosen speciellt god för henne, och ser du att hon lider eller har problem att simma är det lindrigaste att ta bort henne.
      Tyvärr så hitta jag henne död nyss

      Kommentar

      • tummen
        • March 2005
        • 5199

        #4
        Ursprungligen postat av polzkee
        Tyvärr så hitta jag henne död nyss
        Det är så det brukar gå när de ser ut så där, det är inget att sörja över, när ynglen växt upp så har du snart (minst) en ny hona som får yngel, om ungefär 2-3 månader komer de första kullarna komma. Få yngel i de första kullarna, senare större antal. Lycka till.
        Thomas "tummen" Wallén

        Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

        Kommentar

        • FamiljenMårtensson
          • October 2008
          • 93

          #5
          Har haft samma problem. Vad jag har fått reda på är att de blir utslitna, eller så kan något ha gått fel under tiden de var dräktiga :/
          Jag Är Smartare Än Mina Fiskar! (Eller?) 8D

          Kommentar

          • polzkee
            • December 2008
            • 22

            #6
            Ursprungligen postat av tummen
            Det är så det brukar gå när de ser ut så där, det är inget att sörja över, när ynglen växt upp så har du snart (minst) en ny hona som får yngel, om ungefär 2-3 månader komer de första kullarna komma. Få yngel i de första kullarna, senare större antal. Lycka till.
            okI . Tack så mycket

            Kommentar

            Arbetssätt...