skadad molly

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gurkan3
    • December 2008
    • 48

    skadad molly

    Hej

    18 November 2008 så köpte jag fyra Black Mollys!
    Igår hade min mamma köpt två Zebraciklider o stoppade dom tillsammans med mina Mollys!
    Nästa dag var en av dom död o en var jätte skadad de andra två klarade sig nästan helskinnade dom gav jag bort till mina kusiner o två pansarmalar som också var där i!
    Jag behåller nu den jätteskadade Mollysen dens stjärtfena är nästan helt sönder ena fenan är halvsönder den har bett på kroppen o simmar med en o en halv fena jag vill ta hand om den jag vill itte döda den jag vill försöka göra den bra igen men det är nästan omöjligt men jag vill att den kan må bättre har ni några tips som kan hjälpa mig vill absolut itte att den ska dö (favoritfisk)
    Åh va min mamma va korkad
  • PierreS24
    • January 2009
    • 80

    #2
    Finns inte mycket du kan göra för fisken tyvärr, Zebracijlider kan vara lite ondskefulla och i ett akvarium är det djunglens lag som gäller, oavsett om det gäller föda eller revir. Om fisken är utan hopp så vore nästan det mest humana att avliva den istället för att låta den lida... Finns inga plåster eller bandage till fiskar utan den får vara stilla mycket för att vänta på att läka, om du har kvar den i Zebraciklidernas nya akvarium så kommer den inte att leva länge iaf...

    Kommentar

    • Gurkan3
      • December 2008
      • 48

      #3
      Skulle aldrig ta dom med zebraciklider eller ciklider över huvud taget aldrig mer eller låta någon annan göra det!

      Kommentar

      • MarilynManson94
        • January 2009
        • 36

        #4
        Hur har det gått? Lever den än?

        Kommentar

        Arbetssätt...