silver molly

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Black-Dragon
    • February 2008
    • 65

    silver molly

    har en Silver Molly hona som jag tror é på smällen. Det konstiga som ajg ser det é att hon håler på att ändra färg, från aldelles jätte silvrig till lite mer grå daskig. é det normalt när dom é dräktiga eller é det nått annat problem?
    Funderar även på om hon känner sej ensam, för hanen dog för ca 1 vecka sedan. men hon har en hane & hona utav blackmolly som sällskap. räcker det eller vill hon ha fler silver??
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    Det räcker med det sällskapet hon har. Kan vara att hon har lite ont och ska föda snart. Håll ett extra öga på henne och se om hon blir sämre.
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • Black-Dragon
      • February 2008
      • 65

      #3
      ok tack så mycket, har hållt ögonen på henne i ett par dar nu. & började bli lite smått orolig

      Kommentar

      • tummen
        • March 2005
        • 5199

        #4
        Snart kommer hon ha blivit parad med bm-hanen och då får du snygga spräckliga yngel framöver! Eller så har det redan hänt.....
        Thomas "tummen" Wallén

        Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

        Kommentar

        • Black-Dragon
          • February 2008
          • 65

          #5
          jo det é lite det jag hoppas på, fast silver è jävligt läckra, därför blir jg lite lessen när jag märker att hon skiftar färg över till grå silvrig !

          Kommentar

          • tummen
            • March 2005
            • 5199

            #6
            Är det bara födslovånda så går det nog kanske tillbaka...hur som helst kan du inte göra någonting åt det, mår hon bara bra och är pigg och äter och simmar som vanligt så är det bara att vänta och se vad som händer!
            Thomas "tummen" Wallén

            Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

            Kommentar

            Arbetssätt...