Molly. Rovgiriga?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Xzion
    • June 2007
    • 237

    Molly. Rovgiriga?

    Är Black Mollys rovgiriga mot sina egna samt andras yngel? Jag har dom tillsammans med guppys just nu och har tänkt att ynglen ska gå i samma akvarium.
    One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door. Five, six, grab your crucifix. Seven, eight, gonna stay up late.
    Nine, ten, never sleep again.


  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #2
    Ursprungligen postat av Xzion
    Är Black Mollys rovgiriga mot sina egna samt andras yngel? Jag har dom tillsammans med guppys just nu och har tänkt att ynglen ska gå i samma akvarium.
    Ha, ha! du har stulit mitt favoritcitat......

    Du är uppenbarligen ny här på Z-pet,Eftersom detta var ditt 2:a inlägg, välkommen hit! Därför måste jag berätta att man SKALL/KAN söka på frågor som denna innan man postar nya trådar, detta berättar jag för att du inte skall få arga/trötta/uppgivna kommentarer från oss som brukar svara ofta i forumen.
    Just denna fråga har vi svarat på sådär miljoner gånger.....

    Svaret på din fråga är att med gott om gömställen så kommer det bli "lagom" många yngel kvar, OM de är rovgiriga alltså, vilket händer, men det varierar mellan olika individer, det går inte att säga spiksäkert att det blir så....
    Senast redigerad av tummen; 14 August 2008, 20:39.
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • Xzion
      • June 2007
      • 237

      #3
      Ok jag drar tillbaka min fråga
      One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door. Five, six, grab your crucifix. Seven, eight, gonna stay up late.
      Nine, ten, never sleep again.


      Kommentar

      • Mobster
        • June 2008
        • 506

        #4
        Ursprungligen postat av tummen
        Du är uppenbarligen ny här på Z-pet,Eftersom detta var ditt 2:a inlägg, välkommen hit!
        Han/hon hade 2 blogginlägg (150 vanliga) men annars bra uppmaning och tack för att efter en dryg dag på jobbet kan jag känna mig stolt att ha påpekat ett fel!

        Kommentar

        • Xzion
          • June 2007
          • 237

          #5
          Ursprungligen postat av Mobster
          Han/hon hade 2 blogginlägg (150 vanliga) men annars bra uppmaning och tack för att efter en dryg dag på jobbet kan jag känna mig stolt att ha påpekat ett fel!
          Tror det inte var ett fel Det kallas irritation för jag inte sökte i forumet efter något som förmodligen blivit svarat på X antal ggr. Men ibland kopplar inte hjärncellerna 100% och man glömmer av sökknappen. Förlåt om jag skapat förargelse


          Fick svar på frågan iaf och det tackar jag för!
          One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door. Five, six, grab your crucifix. Seven, eight, gonna stay up late.
          Nine, ten, never sleep again.


          Kommentar

          • Mobster
            • June 2008
            • 506

            #6
            Ja nej jag menade bara att han såg fel och trodde du lagt in 2 vanliga inlägg och därför var så korrekt att upplysa och välkomna dig

            Kommentar

            • tummen
              • March 2005
              • 5199

              #7
              Ursprungligen postat av Xzion
              Ok jag drar tillbaka min fråga
              NEJ GÖR INTE DET! det är bra att man får upplysa om sökfunktionen då och då....hoppas också att jag svarade på din fråga......Förlåt också för att jag läste fel och trodde du var helt ny här, du hade ju faktiskt skrivit lite mer än 2 inlägg förut..... Ha en bra dag!
              Thomas "tummen" Wallén

              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

              Kommentar

              • tummen
                • March 2005
                • 5199

                #8
                Ursprungligen postat av Xzion
                Tror det inte var ett fel Det kallas irritation för jag inte sökte i forumet efter något som förmodligen blivit svarat på X antal ggr. Men ibland kopplar inte hjärncellerna 100% och man glömmer av sökknappen. Förlåt om jag skapat förargelse


                Fick svar på frågan iaf och det tackar jag för!
                Ingen fara EGENLIGEN, jag har tagit en paus från z-pet-svarande ett tag och därför har jag just nu lite mer försåelse än annars....! Välkommen med fler frågor/trådar, men sök gärna först som sagt.....
                Thomas "tummen" Wallén

                Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                Kommentar

                Arbetssätt...