Vad är fel på honom?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Charlottis
    • December 2007
    • 579

    Vad är fel på honom?

    En bekant har en Endlers som ser ut så här:

    Lärorikt och intressant innehåll i ett enkelt format Alla artiklar Ta del av våra favoritartiklar Vi har publicerat massor av artiklar här på sajten, och utav dessa har vi såklart ett par favoriter. Dessa favoriter har vi sammanställt här nedanför så att du enkelt kan läsa och ta del av dem. Är det svårt att ... Läs mer

    Lärorikt och intressant innehåll i ett enkelt format Alla artiklar Ta del av våra favoritartiklar Vi har publicerat massor av artiklar här på sajten, och utav dessa har vi såklart ett par favoriter. Dessa favoriter har vi sammanställt här nedanför så att du enkelt kan läsa och ta del av dem. Är det svårt att ... Läs mer


    Tydligen äter den litegrann, de små bitarna av flingorna. Den står inte bara stilla någonstans, utan simmar som vanligt, mest där strålarna från utblåset kommer dock.
    De kan inte se några resta fjäll eller andra tecken på sjukdom. Han har bara varit väldigt uppsväld i ca 4 dagar.

    Vad kan vara fel på honom?
    Senast redigerad av Charlottis; 28 April 2008, 16:16.
  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #2
    Han kan ju vara på väg att bli sjuk ändå, men han kan också ha ätit för mycket utan att de sett det, är han bara pigg och simmar runt som vanligt så borde det dock inte vara nå´t fel med honom, de blir sådär ibland bara....att han leker i utblåset tar jag som ett gott tecken, borde inte vara nå´t fel om han orkar med det.
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • tummen
      • March 2005
      • 5199

      #3
      Fast det där ser inte ut som en typisk endlers, snarare någon typ av vanlig vildformsguppy....men det skall jag inte svära på, det finns MÅNGA olika typer av endlers.....

      Kolla här:
      Thomas "tummen" Wallén

      Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

      Kommentar

      • Annaica
        • February 2006
        • 1177

        #4
        Varför starta ännu en tråd om detta...?
        Räkbiten


        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          #5
          Ursprungligen postat av Annaica
          Varför starta ännu en tråd om detta...?
          Nja det händer ju rätt ofta eller hur, jag har dock inte sett detta någon anan stans idag, har du?
          Men allmänt sett så startas det alltför ofta flera trådar om samma ämne, speciellt nybörjare har lite dåligt tålamod verkar det som, och detta gör det ibland lite tröttsamt att surfa runt....lugna er och vänta lite grann så kommer det säkert svar så småningom....
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          • Annaica
            • February 2006
            • 1177

            #6
            Ursprungligen postat av tummen
            Nja det händer ju rätt ofta eller hur, jag har dock inte sett detta någon anan stans idag, har du?
            Finns en tråd om samma ämne, samma användare... inne på Sjukdomar. Där har hon fått 27 svar
            Räkbiten


            Kommentar

            • tummen
              • March 2005
              • 5199

              #7
              Ursprungligen postat av Annaica
              Finns en tråd om samma ämne, samma användare... inne på Sjukdomar. Där har hon fått 27 svar
              Men det är ju där frågan hör hemma....
              Ja, vi har ju sett samma sak förr, ibland till och med flera likartade frågor från olika personer samma dag i samma forum....en gång var det en och samma person som hade postat (i stort sett) samma fråga 4-5 gånger samma dag! Snacka om att vara otålig! Dessutom var det en sådan nybörjarfråga som jag redan svarat på typ 10 gånger senaste veckan innan, då KAN man bara inte ha sökt i forumet innan man postade frågan.....
              Thomas "tummen" Wallén

              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

              Kommentar

              Arbetssätt...