Black Molly

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Simon H
    • January 2008
    • 515

    #46
    ja

    Kommentar

    • beerzon
      • May 2008
      • 877

      #47
      Nu har det blivit för mycket. Kan någon adminstratör stänga av Simon H's konto. Han spammar ner var enda tråd med "ja" i nu. Han har ju inget på det här forumet att bidra med, eller jo, massa !#"!&!#&# kommentarer och svar..

      Eller fixa en funkion som man kan blockera visa använderas inlägg, för jag vill inte se ett enda till av honom nu.

      Kommentar

      • QardinalE

        #48
        Ursprungligen postat av beerzon
        Nu har det blivit för mycket. Kan någon adminstratör stänga av Simon H's konto. Han spammar ner var enda tråd med "ja" i nu. Han har ju inget på det här forumet att bidra med, eller jo, massa !#"!&!#&# kommentarer och svar..
        Lägg av ta det med admin direkt via PM eller mail, man kör inte en sådan begäran i en tråd.

        Eller fixa en funkion som man kan blockera visa använderas inlägg, för jag vill inte se ett enda till av honom nu.
        Det finns ett alternativ i din egen kontrollpanel som heter Edit Ignore list, använd dig av den.
        Senast redigerad av Gäst; 18 June 2008, 14:38.

        Kommentar

        • JojjeN
          • June 2008
          • 3567

          #49
          Om endlers, skyddar föräldrarna ynglena så bra så att det ska gå bra för dom att föda, och sedan leva sin uppväxt tillsammans med vanliga guppys och svärdbärare, eller ska man ha dom och föräldrarna i något litet yngelkar i början, och isåfall hur länge? (med yngelkar menar jag en såndär nätbur han hänger på akvariet, så dom fortfarande är i akvariet, men ingen annan fisk kommer åt dom)
          Tillbaks efter paus.

          Kommentar

          • Nina82
            • January 2008
            • 6610

            #50
            Ursprungligen postat av JojjeN
            Om endlers, skyddar föräldrarna ynglena så bra så att det ska gå bra för dom att föda, och sedan leva sin uppväxt tillsammans med vanliga guppys och svärdbärare, eller ska man ha dom och föräldrarna i något litet yngelkar i början, och isåfall hur länge? (med yngelkar menar jag en såndär nätbur han hänger på akvariet, så dom fortfarande är i akvariet, men ingen annan fisk kommer åt dom)
            Nog lite fel tråd att ta upp detta

            Denna tråden heter Black Molly

            Men mitt svar blir att du ska låta dem föda fritt och se. Funkar det är det det bästa. Funkar det inte är det bara en månad tills nästa yngel kommer .

            Se till att ha mycket växter och gömställen.
            12L 12L 24L 24L 24L 24L
            38L 54L 54L 63L 450L

            Kommentar

            Arbetssätt...