Bara hanar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Charlottis
    • December 2007
    • 579

    Bara hanar?

    Hej!

    Jag undrar som det funkar bra att ha bara hanar av guppy o svärdbärare (plus andra arter) tillsammans, utan honor till respektive? Dom blir inte mer aggressiva eller så?


    Nästa fråga:

    Vad är detta för sort? Guppy eller Endlers?

    Lärorikt och intressant innehåll i ett enkelt format Alla artiklar Ta del av våra favoritartiklar Vi har publicerat massor av artiklar här på sajten, och utav dessa har vi såklart ett par favoriter. Dessa favoriter har vi sammanställt här nedanför så att du enkelt kan läsa och ta del av dem. Är det svårt att ... Läs mer

    Lärorikt och intressant innehåll i ett enkelt format Alla artiklar Ta del av våra favoritartiklar Vi har publicerat massor av artiklar här på sajten, och utav dessa har vi såklart ett par favoriter. Dessa favoriter har vi sammanställt här nedanför så att du enkelt kan läsa och ta del av dem. Är det svårt att ... Läs mer




    Mvh Charlotte
    Senast redigerad av Charlottis; 17 March 2008, 16:18.
  • CeciliaW
    • January 2008
    • 71

    #2
    Ser ut som Endlers guppy i mina ögon.

    Kommentar

    • Charlottis
      • December 2007
      • 579

      #3
      Okej, jo det ser ju ut som det!

      Men tror ni det funkar bra o ha guppy hanar o svärdbärarhannar tillsammans utan honor?

      Kommentar

      • ize
        • May 2004
        • 612

        #4
        visst går det. De kommer bara att försöka para sig med varann men något värre kommer inte hända. Ingen aggressivitet eller så..
        Trygg nog att acceptera det jag inte kan förändra, styrka att förändra det jag kan, och förståndet att inse skillnaden.

        Amor vincit omnia

        Kommentar

        Arbetssätt...