Molly-guppy yngel

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lowa
    • February 2008
    • 595

    Molly-guppy yngel

    Tydligen så har min stora molly fått yngel inatt, hittade fem st. lite småsvarta så det måste vara mollys. ca 1 cm stora. nu är det så att min lilla molly som e typ hälften så stor är också på tjocken och kommer nog snart få sina med, går det bra å ha olika yngel i samma kasse då de troligtvis är i olika storlekar?

    dessutom så misstänker jag att min guppyhanne parade sig igår,så om ca en månad kommer det väl små guppys. Men hon ser redan ballongtjock ut eller? http://L-desu.bilddagboken.se/index....EmY3VycmltZz0z

    väldigt tacksam för svar
    Senast redigerad av Lowa; 29 February 2008, 12:08.
    180l Guldfisk
    220l clarias
  • Lowa
    • February 2008
    • 595

    #2
    hallå?! finns det någon expert där ute?
    180l Guldfisk
    220l clarias

    Kommentar

    • puckelanka
      • February 2008
      • 5

      #3
      Hur gör du för att få dem så avelsvilliga? Jag vill också att mina guppys, tetror, guramis och barber ska få yngel.

      Kommentar

      • LadyM
        • December 2007
        • 96

        #4
        När mina är gravida, vilket är ofta Så det svarta som du ser på bilden det är mer. Alltså det går högre upp mot ryggen. Luddig förklaring men det kanske hjälper.

        Kommentar

        • Lowa
          • February 2008
          • 595

          #5
          Ursprungligen postat av LadyM
          När mina är gravida, vilket är ofta Så det svarta som du ser på bilden det är mer. Alltså det går högre upp mot ryggen. Luddig förklaring men det kanske hjälper.
          ok tack ändå
          180l Guldfisk
          220l clarias

          Kommentar

          • Lowa
            • February 2008
            • 595

            #6
            Ursprungligen postat av puckelanka
            Hur gör du för att få dem så avelsvilliga? Jag vill också att mina guppys, tetror, guramis och barber ska få yngel.
            du lär bara ha ett stort akvarium som har allas behov, gömställen å mycket växter. ja har en hanne å 3 honr, lltså guppys, han håller på hela tiden med dem. tetror ska väl vara enkla då du har dem som i stim, guramis kan du nog glömma, har hört att det är skitsvårt ;P
            180l Guldfisk
            220l clarias

            Kommentar

            Arbetssätt...