Guppy böcker

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ronjja
    • February 2008
    • 206

    Guppy böcker

    Jag undrar om någon här har en aning om vart man kan få tag i böcker om guppies? Har sökt på nätet men hittar inga, annat än rekommenderade böcker som är på tyska, engelska eller danska och som jag inte vet hur man kan få tag på.
    Simma lugnt
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Det finns mig veterligt ingen bok på svenska om bara guppy som är någorlunda fräsch. Det bästa tipset är annars om du kan hitta någon bok om ungfödare men du får nog räkna med att de har några år på nacken.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • rödtoppen
      • June 2006
      • 3148

      #3
      här är en bok http://www.akvarieshopen.com/min-guppy-p-326.html

      ... och välkommen till forumet
      / dtoppen /

      Kommentar

      • ronjja
        • February 2008
        • 206

        #4
        Tackar så mycket för svaren och nu ser jag fram imot lite kvälls läsning när jag får min bok hehe

        Sökte lite till på nätet och vips så hitta jag en del guppy-böcker på www.akvaristen.se!

        Simma lugnt
        Simma lugnt

        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          #5
          De engelska böckerna är inte fy skam, man får fila på/träna upp sin engelska lite bara....Det är VÄL värt besväret, tro mig. Vill du inte köpa dem så låna på biblioteket, glöm inte att man kan låna på FJÄRRLÅN också.
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          • ronjja
            • February 2008
            • 206

            #6
            Det är inte det att jag inte vill läsa böckerna på engelska eller danska (tyska förstår jag inte alls tyvärr). Jag hade bara problem att hitta guppy böcker som säljs i Sverige, men har nu hittat "Min Guppy"-boken samt engelska böcker hos www.akvaristen.se.

            Men att låna på biblan' hade jag ju definitivt inte tänkt på (/bonk) så tack för tipset tummen
            Simma lugnt

            Kommentar

            Arbetssätt...