Gravid! Eller?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Yejjeh
    • October 2007
    • 150

    Gravid! Eller?

    Hej,

    Min enda platy hona är gravid. På kvällen ser det ut som om hennes mage ska spricka med på morgonen är den mycket mindre igen! Och hon har garanterat inte fött för jag har henne i en yngel kasse Men hur kan detta komma sig?
    Söker silvermollys
    Och andra levandefödare
    50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.
  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #2
    ..men snälla du, detta har jag och flera andra svarat på tidigare....sök i forumet så skall du få se....

    Hon KAN vara (eller snarare är) stressad och "hålla" på ynglen, hon kan ha ätit upp ynglen, eller så är det helt enkelt inte dags ännu, du har alltså räknat fel på när hon skall föda.
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • Yejjeh
      • October 2007
      • 150

      #3
      Ursprungligen postat av tummen
      ..men snälla du, detta har jag och flera andra svarat på tidigare....sök i forumet så skall du få se....

      Hon KAN vara (eller snarare är) stressad och "hålla" på ynglen, hon kan ha ätit upp ynglen, eller så är det helt enkelt inte dags ännu, du har alltså räknat fel på när hon skall föda.
      Okej
      Söker silvermollys
      Och andra levandefödare
      50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.

      Kommentar

      Arbetssätt...