När är det dags?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • viktor333
    • August 2007
    • 221

    #31
    Ursprungligen postat av tummen
    FÖRLÅT!!!!!!! Tråden börjar bli låååång nu.... Du kanske bara har en väldigt matglad hona??? Nä, allvarligt talat så borde ynglen komma snart eller hur?
    Åå de gjorde dom.. men såg inte vilken hona de var fören 12 timmar efter först då hade hon smalnat av, så det simmar väl ca 8 st yngel i akvariet så jag hoppas några överlever är bara lite orolig för maten men den får dom väl i sig va?
    Och en liten tråkig sak är en av mina guppyhanar som bara ligger och drar sig i gruset och har en "v-kropp" ^. Han simmar ingenting:/ är det åldern att han e såpass gammal lr ska man gör nånting åt det?

    Kommentar

    • tummen
      • March 2005
      • 5199

      #32
      Ursprungligen postat av viktor333
      Åå de gjorde dom.. men såg inte vilken hona de var fören 12 timmar efter först då hade hon smalnat av, så det simmar väl ca 8 st yngel i akvariet så jag hoppas några överlever är bara lite orolig för maten men den får dom väl i sig va?
      Och en liten tråkig sak är en av mina guppyhanar som bara ligger och drar sig i gruset och har en "v-kropp" ^. Han simmar ingenting:/ är det åldern att han e såpass gammal lr ska man gör nånting åt det?
      Sök på "yngelfoder" här i forumet så får du många träffar, men för det mesta så går det bra med vanligt torrfoder, smula det smått bara så kan ynglen äta det.

      Tyvärr tror jag det är kört för din guppyhane, ta bort honom du, det är inte många dagar kvar, om ens någon, med den beskrivning som du ger av honom.
      Thomas "tummen" Wallén

      Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

      Kommentar

      Arbetssätt...