babyboom!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Emphz
    • July 2012
    • 30

    babyboom!

    hey!
    tänkte dela med mig av lite glädje här nu!
    För 1,5 vecka sen vart det babyboom i mitt guppykar, 9 yngel blev det och alla lever än idag! Vilket jag är glad för, de vuxna guppyna är inte alls intresserade av småttingarna! Igår föddes fem yngel till, och alla lever idag!
    Samtidigt som första kullen i guppykaret kom fick jag även yngel i mollykaret, hela 15 stycken och alla lever idag! Det är andra gången det blir yngel hos mollysarna. Sist vart det fyra stycken och de är 2 månader gamla idag, fina & friska

    Jag är superglad och hoppas verkligen att fiskarna fortsätter att låta bli sina yngel, vore ju så kul om alla överlevde!

    mvh Emphz.
  • linkhouse
    • August 2012
    • 39

    #2
    Vad kul Tyvärr åt mina kardinal tetror upp mina guppy yngel, så nu är jag förberädd med en yngelkasse tills nästa kull kommer

    Kommentar

    • Ken Olofsson
      • November 2006
      • 8014

      #3
      se nu bara till så att karet inte blir överfyllt....med alla dom problem som kommer då....



      .
      Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
      Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

      Kommentar

      Arbetssätt...