Guppiesyngel överallt...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • phreak
    • March 2010
    • 77

    #16
    räknat till 9gyppy yngel och 4platy.. inte mollys ännu
    102l kar
    350l kar
    200l kar

    Kommentar

    • Tridde
      • August 2009
      • 46

      #17
      Ursprungligen postat av doppingen
      Till akvarielandet- eller rättare sagt akvariekällaren som det hette då. den nya ägarn ger inte lika mycket men vet att han tar emot åxo. Däremot tar Tassar & Morrhår inte emot fiskar men äppelsnäckor har jag sålt till dom
      Får man fråga var denna affär ligger. Tassar och morrhår, Arken samt affären på Norremark hittar jag till, men inte affären du nämner.

      Kommentar

      • doppingen
        • April 2008
        • 1079

        #18
        Smedjegatan 15, i korsningen smedjegatan å vägen upp mot samarkand-värendsvallen- ungefär mitt på smedjegatan ligger ett stort rosaaktigt hus(om de inte målat om nu), du kanske vet röda korset var där innan, sen friskis å svettis tror jag är kvar än, i källaren i det huset med ingång från smedjegatan, de brukar ha en lös skylt ute på gatan då de har öppet.
        Oj det blev rörigt men du känner till växjö väl kanske?
        www.akvarielandet.se
        MammaMia

        Kommentar

        • Tridde
          • August 2009
          • 46

          #19
          Ursprungligen postat av doppingen
          Smedjegatan 15, i korsningen smedjegatan å vägen upp mot samarkand-värendsvallen- ungefär mitt på smedjegatan ligger ett stort rosaaktigt hus(om de inte målat om nu), du kanske vet röda korset var där innan, sen friskis å svettis tror jag är kvar än, i källaren i det huset med ingång från smedjegatan, de brukar ha en lös skylt ute på gatan då de har öppet.
          Oj det blev rörigt men du känner till växjö väl kanske?
          www.akvarielandet.se

          Då vet jag precis... tack...

          Kommentar

          Arbetssätt...