Fredliga my ass

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #16
    Ursprungligen postat av Ludde87
    Nu har jag gett bort Lucifer (den svarta fisken) till en vän, han kommer få det jättebra där! Så slipper jag få veta om han kommer bli utmobbad eller inte, känns bättre att hålla sig till en hane per kar!
    ...och hur skall du göra i fortsättningen när ynglen växer upp och hälften blir hanar? Den dagen den sorgen....men med en större grupp hanar och honor brukar aggressionerna avta/spridas. Lycka till!
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • Ludde87
      • July 2009
      • 146

      #17
      Ursprungligen postat av tummen
      ...och hur skall du göra i fortsättningen när ynglen växer upp och hälften blir hanar? Den dagen den sorgen....men med en större grupp hanar och honor brukar aggressionerna avta/spridas. Lycka till!
      Äum ja... Det får vi se då! Har sju st molly som är ca 2 cm nu. Ja får väl se lite hur det går helt enkelt!
      160 liters sällskapsakvarium

      Kommentar

      • Nubi
        • March 2009
        • 9026

        #18
        söknt att fisken överlevde OCH att du hittade ett hem åt honom

        Mollysar speciellt segelfens mollys (egen erfarnehet) har en tendens att hoppa ur karet, speciellt när de känner sig stressade.
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

        Kommentar

        • Ludde87
          • July 2009
          • 146

          #19
          Ursprungligen postat av Nubi
          söknt att fisken överlevde OCH att du hittade ett hem åt honom

          Mollysar speciellt segelfens mollys (egen erfarnehet) har en tendens att hoppa ur karet, speciellt när de känner sig stressade.
          nu har jag lärt mig den läxan och kommer ta det försiktigt! Idag köpte jag fler guldmollys, de är verkligen fina!
          160 liters sällskapsakvarium

          Kommentar

          Arbetssätt...