Endlers Guppy i gbg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Grothras
    • July 2009
    • 401

    Endlers Guppy i gbg

    Någon som vet var jag kan få tag i Guppy Endlers i götet? Var på Zookompaniet idag och de hade enbart en hanne och en hona som inte såg så mycket ut för världen. Så det fick bli ett mindre gäng(5) Sebrafiskar(Brachydanio rerio) och 3 Ancistrus dolichopterus. Men om nån vecka eller två så hade jag tänkt att slänga i några endlers också. Och vill då veta något ställe som kan tänkas ha ett gäng friska fiskar.
  • Dreama

    • November 2007
    • 286

    #2
    Ursprungligen postat av Grothras
    Någon som vet var jag kan få tag i Guppy Endlers i götet? Var på Zookompaniet idag och de hade enbart en hanne och en hona som inte såg så mycket ut för världen. Så det fick bli ett mindre gäng(5) Sebrafiskar(Brachydanio rerio) och 3 Ancistrus dolichopterus. Men om nån vecka eller två så hade jag tänkt att slänga i några endlers också. Och vill då veta något ställe som kan tänkas ha ett gäng friska fiskar.
    När jag var hos Gubbero Zoo för några veckor sedan hade de några Vildforms Endlers.

    Kommentar

    • Grothras
      • July 2009
      • 401

      #3
      Tack. Det var ju ganska enkelt att ta sig till med vagnen. Får ta en sväng förbi där på måndag. Alltid trevligt med zoobutiker som man inte visste om innan

      Kommentar

      • Vandal
        • January 2006
        • 1655

        #4
        Grothras... du har pm!
        over and out /Petter
        Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

        http://saltvattenvandal.blogspot.com/

        Kommentar

        • Metalbitch
          • June 2009
          • 118

          #5
          har själv köpt av en kille ute i mölndal som odlar endler annars
          Everything you have touched is fu**ed

          Kommentar

          Arbetssätt...