Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

vad är det för platy?

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

vad är det för platy?

Hej alla! Jag har ett bra gäng med platy och det jag undrar är att jag har minst 5 orangea platy och jag undrar vad det är för sorts platy?? tacksam för svar!!

korallplaty?

Kommentera

det va den faktiskt tack för hjälpen!

Kommentera

Korallplaty är inte orange, utan knallröd, med vitaktiga kanter på stjärtfenan. Är dina ljusorange på framkroppen, och mörkorange på bakkroppen? I så fall är de samma som en av mina hanar, tror de kallas sunset.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

Kommentera

Med tanke på vi alla inte uppfattar färger på samma sätt vore det nog enklast om du la upp en bild på fiskarna

Kommentera

Ja! mina är ljusorange längst fram på kroppen. Ja det stämmer! aha ok tack för svaret

Kommentera

Ja det har du rätt i! fast jag har nog fått bra svar på min fråga!

Kommentera

Ursprungligen postat av Simon H Visa inlägg
                Ja! mina är ljusorange längst fram på kroppen. Ja det stämmer! aha ok tack för svaret
                Sunsetplaty alltså, om de kallas så, har för mig det
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

Kommentera

ok tack för svaren !

Kommentera

Sparar...
                  X