Vad kostar Glödbandstetror?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Martin85
    • February 2008
    • 465

    Vad kostar Glödbandstetror?

    Hallå.

    Funderar på att skaffa ett stim Glödbandstetror som ska gå ihop med mina kardinaler.

    Har aldrig tänkt på priser vad gäller dem.

    Billigare eller dyrare än kardinaler?

    Såg att de hade odlingsvalör brons enligt beskrivningen så det kanske drar ner priset något? Eller är det importering av viltfångat i stora mängder som gäller ändå?

    Vad brukar de kosta hos er?

    mvh / Martin

  • Sakura
    • January 2009
    • 34

    #2
    Jag betalade 89 kronor för 10 st har jag för mig ... men säg mellan 10-15 kronor styck om man köper dom en och en...

    I Göteborgsområdet gäller det...men det kanske är samma pris över hela Sverige :-)
    Omtanke om djuren är intimtförknippad med god karaktär; och jag kan försäkra att den som är grym mot djur inte kan vara en godmänniska. När en människa bryr sig om alla levande varelser, då och endast då är hon ädel." /Buddha

    Kommentar

    • Martin85
      • February 2008
      • 465

      #3
      Ursprungligen postat av Sakura
      Jag betalade 89 kronor för 10 st har jag för mig ... men säg mellan 10-15 kronor styck om man köper dom en och en...

      I Göteborgsområdet gäller det...men det kanske är samma pris över hela Sverige :-)
      Tackar så mycket.

      Det låter helt överkomligt. Som en liten jämförelse, vad tar de då för kardinaler i 10-pack ?

      Kommentar

      • NIC
        • January 2008
        • 5121

        #4
        Ursprungligen postat av Martin85
        Tackar så mycket.

        Det låter helt överkomligt. Som en liten jämförelse, vad tar de då för kardinaler i 10-pack ?
        Det billigaste jag hittat här, (malmö) är 10 kardinaler för 125:-

        http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

        Kommentar

        • gickan_87
          • November 2003
          • 1873

          #5
          Du har e-post Martin85

          Kommentar

          Arbetssätt...