Kejsartetra

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mange016
    • May 2006
    • 341

    Kejsartetra

    Köpte för ett par dagar sen 10 stycken kejsartetror och slängde i dom i karet och tänkte inte mera på det men efter närmar titt så ser jag att jag har fått 8 hanar och 2 honor, har inte tänkt att odla eller någe sånt men kommer det bli strider i karet.. Än så länge verkar det vara lungt, men tänkte ni som vet lite bättre kanske kan ge ett svar på frågan?

    Mvh // Mange
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Hanarna skadar inte varandra, utan visar mest upp sig för varandra. Däremot kommer nog de två honorna att få det tufft med åtta hanar efter sig, när de är på det humöret. Fler honor att fördela hanarnas uppmärksamhet på hade nog inte skadat.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • mange016
      • May 2006
      • 341

      #3
      Ok skönt att höra, får ta mig ner och köpa ett gäng honor till så blir det nog ett lyckligt slut =) .. tack för svaret

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Har själv kejsartetror, tror det är sju, tre hanar och fyra honor eller nå´t så´nt
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • mange016
          • May 2006
          • 341

          #5
          Mycket fina fiskar må jag säga :P

          Kommentar

          Arbetssätt...