Lekande stänktetror!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Lekande stänktetror!

    Japp, såg precis att två av mina stänktetror (hade en hane och fyra honor senast jag kollade) håller på och leker, på undersidan av ett Anubiasblad
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • Jens A.
    • March 2007
    • 5026

    #2
    Coolt! Har du ett öppet akvarium med Anubias ovanför vattnet?
    Earth first! We´ll screw up the other planets later!

    Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Nja, öppet är det väl inte, även om täckglaset inte ligger helt på just där. Men det är rätt mycket luft mellan vattenytan och täckglaset, så Anubiasen, som sitter på toppen av en hög rot, har en del blad ovanför ytan.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Jens A.
        • March 2007
        • 5026

        #4
        Ta gärna lite bilder!
        Earth first! We´ll screw up the other planets later!

        Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #5
          Ursprungligen postat av Jens A.
          Ta gärna lite bilder!
          Kommer nog inte att synas så mycket tyvärr, de lekte en bit in i akvariet, på ett blad precis vid pumpen, och det är en del andra blad i vägen. Har inte sett några ägg än faktiskt, ser bara att hanen står under och skvätter.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          Arbetssätt...