Yippie niontetra tjok tror för att de är egg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Den coola tjejen!
    • December 2006
    • 31

    Yippie niontetra tjok tror för att de är egg

    Hej jag tror att en av mina niontetror ska å egg hon är mörk på magen är det något som jag skall göra för att det ka bli lättare för dom (om det är något i magen) tacksam för svar
  • Vic
    • November 2006
    • 1533

    #2
    det är inte så lätt att få yngel på neontetror. säker på att den inte bara är matglad?
    Mvh Viktor


    Apistogramma för hela slanten!

    Kommentar

    • Den coola tjejen!
      • December 2006
      • 31

      #3
      asså jag har inte sätt att tetrorna överhuvud taget är såmat glada

      Kommentar

      • sonsam
        • October 2005
        • 101

        #4
        Jag har också hört att det är ganska svårt att odla neontetror. Säkert finns det en annan förklaring. Kanske samma som hände för mig.

        Min ena neontetra blev också rund om magen, och då menar jag verkligen rund. Problemet var bara att hon till slut såg ut som en ballong. Antagligen något fel med simblåsan. Hon levde säkert ett halvår efter det, kunde simma bra och åt bra ända till slutet.

        Kommentar

        • alcar
          • April 2005
          • 1398

          #5
          Ursprungligen postat av Den coola tjejen!
          Hej jag tror att en av mina niontetror ska å egg hon är mörk på magen är det något som jag skall göra för att det ka bli lättare för dom (om det är något i magen) tacksam för svar
          neontetror är inte svårare en någon anna tetra och odla bara man har dom i ensamt kar ca 50 liter och torvbotten växter mm cirkulation ganska stark men inte nån orkan i karet tetrona leker oftast när man byter vatten och häller på lite kallare så är det inga problen vet många som har lyckats

          lycka till
          mvh alexander
          min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=516459

          Kommentar

          Arbetssätt...